Samma här!Kul med megaparti! Men jag skulle gärna ha ett mindre parti igång också (så man får göra sina drag lite oftare!!).
Andra till kvarn i alla fall. Ska jag starta ett spel?Vi säger fyra då! Jag Martin och två till. Först till kvarn får mjölnarens dotter!
Jag har bandbred för hur många partier som helst. Något ska man ju fylla ut tiden med när man arbetar hemifrån
Haha, ja tidsfördrivet är väldigt uppskattat!Jag har bandbred för hur många partier som helst. Något ska man ju fylla ut tiden med när man arbetar hemifrån
Ok, men skippa spelet jag gjorde först då, så kör vi på Volcano-spelet istället.Jag backar på mitt intresse för @Vimes lilla parti! Tror att det blir roligare med basse + vimes + xyas + martin. (hoppas jag inte låter för dryg nu...)
Jag har redan hoppat av den förstaJag tänker spela båda!
Najs!Okaj.
Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends", alla till ett super-mega-battle som heter "Shamitoian Lands" och sedan tidigare kör vi "Shimmering Empires".
Ha så kul och lycka till! Hojta till när/om jag börjar bli för aggresiv med att spinna upp spel! Eller om jag borde skapa ännu fler!
Bring it svampbob!Nu jävlar ska jag vinna allt! Jag har lärt mig av mina många misstag!
Tant Ragnar, Hellzon, Jimmy och Vimes...jojo, fint ska're va. Själv tänker jag vinna Träligan. Det är jag och tre bottar som bara får använda hårdvaran i en 386:a med opålitligt ram-minne och en hårddisk på 32 kB.Okaj.
Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends"...
Kan posta här OM jag vunnit