Snyggt! Jag trodde helt säkert att @Xyas och hans lyxlirare skulle vinna den där, men så hade jag aldrig (o)turen att springa in i dig. (Fruktansvärt parti för mig för övrigt. Gick ut hårt som Oumaji och tänkte ta en miljard byar innan ni ens kokat frukostgröten, men jag blev extremt tunn och i ena änden var @Basenanji och hans fez-bärande gubbar som en jävla vägg och i andra änden rullade Xyas ut med riddare som hånskrattade åt mina små vanliga plebej-ryttare när de försökte ta byar)Äntligen en vinst!
Just den här krabban är rätt skraj efter att ha skadat klorna på en sköldsnubbe bakom en mur, och sedan rusat rakt in i armarna på en jätte.@Sodivra kom ihåg att krabban är mycket räddare för dig än vad du är för den!
Kom ihåg att det bara är DU som sätter gränserna för vad du kan göra!Det här var en intressant by att starta i. Min dude kan vare sig simma eller klättra...
View attachment 5529
Ser tydligt på bilden att hen älskar stället.Det här var en intressant by att starta i. Min dude kan vare sig simma eller klättra...
View attachment 5529
Hm, är det samma parti där mina tappra vengiriska krigare sitter fast mellan "en sten", "ett hårt ställe" och jättemånga jättar och riddare som vill hoppa på våra huvuden och spetsa oss på spjut? Kul match.spelet "Shimmering Plains" eller som mitt Zebasiska folk vill kalla det: "Simmering Pains"
Jag gillar Vengir. Men inte Luxidoor.Hm, är det samma parti där mina tappra vengiriska krigare sitter fast mellan "en sten", "ett hårt ställe" och jättemånga jättar och riddare som vill hoppa på våra huvuden och spetsa oss på spjut? Kul match.
Ja men vad sägs om att jag flyttar mina svärdsgubbar för att ge dig fri lejd in till lyXyas marker.Jag gillar Vengir. Men inte Luxidoor.
Nudge-nudge.
Partiet heter egentligen "Shimmering Empires" men författarens frihet osv.Ja men vad sägs om att jag flyttar mina svärdsgubbar för att ge dig fri lejd in till lyXyas marker.
Eller så gör vi gemensam sak mot leopardfolket? Jag har inget emot Vengir, men huden som Zebasifolket klär sig i är såååå mjuk och luxurös att sitta på att jag bara måste ha den (och de loppiga leopardskinnen de har utanpå kan man ju bara slänga).Ja men vad sägs om att jag flyttar mina svärdsgubbar för att ge dig fri lejd in till lyXyas marker.
Åmmeh! Ni rå!Ner med leopardfolket! Bu för dem! Länge leve de fria stammarna!
"Ingen blir glad av en leopard", som den kände Bardur-poeten skaldade.