Nekromanti Vilken Ligans april-nyhet?

abbe

Veteran
”Metro 2032: dag 0”, kanske? Om nu inte det rollspelet redan finns?

McKatla

Utan titel
Frågade på Gothcon om när det skall avslöjas. Svar: om en vecka - kanske. Dvs lite svävande svar, men inte allt för långt bort i tiden i alla fall..

Lightshy

Hero
Fick i morse även svaret att ingen här i tråden hittills kommit nära med sina gissningar.

Rangertheman

Myrmidon
Lightshy;n317942 said:
Fick i morse även svaret att ingen här i tråden hittills kommit nära med sina gissningar.
Kan vara en dimridå. Eller så har de bestämt sig för att lägga ner FL och istället satsa på att sprida en schottis till världen genom Kickstarter =)

Khan

Kondottiär
Lightshy;n317942 said:
Gawddemmit. Då är det något stort på riktigt. En långfilm? En modell av Elysium i skala 1:1? En deal med Dior och en serie herrparfymer i Coriolis-tappning? En sponsordeal med NASA inför Mutant: Ad Astra?

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Lightshy;n317942 said:
Fasen också, jag som sett fram emot den där MUA (h)julkalendern....

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag skulle vilja se ett rollspel från dem som inte är baserat på en bok, ett gammalt spel från Äventyrsspel, eller gamla eller nya bilder som de hittat någonstans, utan är en helt ny och originell skapelse.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Khan;n317950 said:
Gawddemmit. Då är det något stort på riktigt.
De kommer att dra igång det störstsa mutantlajvet genom tiderna genom att instigera kärnvapenkrig mellan Ryssland och Nordkorea.

Khan

Kondottiär
Rymdhamster;n318313 said:
De kommer att dra igång det störstsa mutantlajvet genom tiderna genom att instigera kärnvapenkrig mellan Ryssland och Nordkorea.
Viral marknadsföring är ute. Nukleär marknadsföring är det nya svarta!

kwarnberg

Swordsman
Gurgeh;n317959 said:
Jag skulle vilja se ett rollspel från dem som inte är baserat på en bok, ett gammalt spel från Äventyrsspel, eller gamla eller nya bilder som de hittat någonstans, utan är en helt ny och originell skapelse.
Det har jag önskat länge. Jag har gett upp den förhoppningen. Ingen nostalgi = ingen FL-produkt.