Hmm nja kanske, men det är nog inte riktigt noir jag är ute efter utan mer brittisk eller svensk deckare?God45;n317870 said:Du vill nog ha det här spelet då http://www.gregstolze.com/adirtyworld/
Hmm nja kanske, men det är nog inte riktigt noir jag är ute efter utan mer brittisk eller svensk deckare?God45;n317870 said:Du vill nog ha det här spelet då http://www.gregstolze.com/adirtyworld/
Kan vara en dimridå. Eller så har de bestämt sig för att lägga ner FL och istället satsa på att sprida en schottis till världen genom Kickstarter =)Lightshy;n317942 said:Fick i morse även svaret att ingen här i tråden hittills kommit nära med sina gissningar.
Gawddemmit. Då är det något stort på riktigt. En långfilm? En modell av Elysium i skala 1:1? En deal med Dior och en serie herrparfymer i Coriolis-tappning? En sponsordeal med NASA inför Mutant: Ad Astra?Lightshy;n317942 said:Fick i morse även svaret att ingen här i tråden hittills kommit nära med sina gissningar.
Fasen också, jag som sett fram emot den där MUA (h)julkalendern....Lightshy;n317942 said:Fick i morse även svaret att ingen här i tråden hittills kommit nära med sina gissningar.
Nä. Läs McKatlas post längre upp.Björn den gode;n318172 said:Det skulle släppas på GothCon?
Svar: om en vecka - kanske.
De kommer att dra igång det störstsa mutantlajvet genom tiderna genom att instigera kärnvapenkrig mellan Ryssland och Nordkorea.Khan;n317950 said:Gawddemmit. Då är det något stort på riktigt.
Viral marknadsföring är ute. Nukleär marknadsföring är det nya svarta!Rymdhamster;n318313 said:De kommer att dra igång det störstsa mutantlajvet genom tiderna genom att instigera kärnvapenkrig mellan Ryssland och Nordkorea.
Det har jag önskat länge. Jag har gett upp den förhoppningen. Ingen nostalgi = ingen FL-produkt.Gurgeh;n317959 said:Jag skulle vilja se ett rollspel från dem som inte är baserat på en bok, ett gammalt spel från Äventyrsspel, eller gamla eller nya bilder som de hittat någonstans, utan är en helt ny och originell skapelse.