Man Mountainman
Storsvagåret
Jag har något så tråkigt (och ineffektivt) som ett svärd, från Skyrim. Saltad, rökt och torkad.
Iofs, men just för de 100 zombies:arna ser det nog rätt mörkt utRecca said:Du skulle bara skapa värre monster med all radioaktivitet.
Fast med tanke på att de är inom chargeavstånd från dig och du har en atombomb, hur ska du lyckas spränga dem men inte dig själv?ninepointone said:Iofs, men just för de 100 zombies:arna ser det nog rätt mörkt ut
Med en övernaturligt god beräkning över hur långt sprängverkan sker så jag preciiiis kommer undan?Übereil said:Fast med tanke på att de är inom chargeavstånd från dig och du har en atombomb, hur ska du lyckas spränga dem men inte dig själv?ninepointone said:Iofs, men just för de 100 zombies:arna ser det nog rätt mörkt ut
Übereil
Problemet är nog att eftersom zombies redan är döda är de mkt mer motståndskraftiga mot tryckverkan och värme från bomben än vad någon levande är...ninepointone said:Med en övernaturligt god beräkning över hur långt sprängverkan sker så jag preciiiis kommer undan?
Hmmm, it be true. Jag ska alltså bekämpa den odöda hären med flaggor... Äsch, det löser sig nog. Det gör det alltid.Lycan said:Fast alltså, vapnet från winmine är väl ändå flaggorna? Minorna är ju fiender
Det senaste jag dödade en fiende med i ett spel var Diablos, GF från VIII. Procentbaserade gravityattacker är väl egentligen inte bra mot horder, men jag hade ändå känt mig rätt trygg, särskilt som GF's tar skada åt en under tiden man åkallar dem.
Mitt närmsta acceptabla tillhygge är en yxa, annars har jag en tung bit rörledning liggande hos Pendragon. Med ett juste blyrör slår man världen med häpnad.
- L
Och om det inte löser sig så ska du se att det reder sig!Stövelkatten said:Hmmm, it be true. Jag ska alltså bekämpa den odöda hären med flaggor... Äsch, det löser sig nog. Det gör det alltid.