Nekromanti Vilket vapen har du?

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Recca said:
Du skulle bara skapa värre monster med all radioaktivitet.
Iofs, men just för de 100 zombies:arna ser det nog rätt mörkt ut :gremsmile:

Übereil

Swashbuckler
ninepointone said:
Fast med tanke på att de är inom chargeavstånd från dig och du har en atombomb, hur ska du lyckas spränga dem men inte dig själv?

Übereil

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Übereil said:
ninepointone said:
Fast med tanke på att de är inom chargeavstånd från dig och du har en atombomb, hur ska du lyckas spränga dem men inte dig själv?

Übereil
Med en övernaturligt god beräkning över hur långt sprängverkan sker så jag preciiiis kommer undan?

// Henke

PS: Skall jag säga ett jaktplan istället? :)

Korpen

Hero
ninepointone said:
Med en övernaturligt god beräkning över hur långt sprängverkan sker så jag preciiiis kommer undan?
Problemet är nog att eftersom zombies redan är döda är de mkt mer motståndskraftiga mot tryckverkan och värme från bomben än vad någon levande är...

Lycan

Hero
Fast alltså, vapnet från winmine är väl ändå flaggorna? Minorna är ju fiender :gremshocked:

Det senaste jag dödade en fiende med i ett spel var Diablos, GF från VIII. Procentbaserade gravityattacker är väl egentligen inte bra mot horder, men jag hade ändå känt mig rätt trygg, särskilt som GF's tar skada åt en under tiden man åkallar dem.

Mitt närmsta acceptabla tillhygge är en yxa, annars har jag en tung bit rörledning liggande hos Pendragon. Med ett juste blyrör slår man världen med häpnad.

- L

G

Guest

Guest
Lycan said:
Fast alltså, vapnet från winmine är väl ändå flaggorna? Minorna är ju fiender :gremshocked:

Det senaste jag dödade en fiende med i ett spel var Diablos, GF från VIII. Procentbaserade gravityattacker är väl egentligen inte bra mot horder, men jag hade ändå känt mig rätt trygg, särskilt som GF's tar skada åt en under tiden man åkallar dem.

Mitt närmsta acceptabla tillhygge är en yxa, annars har jag en tung bit rörledning liggande hos Pendragon. Med ett juste blyrör slår man världen med häpnad.

- L
Hmmm, it be true. Jag ska alltså bekämpa den odöda hären med flaggor... Äsch, det löser sig nog. Det gör det alltid.

Korpen

Hero
Stövelkatten said:
Hmmm, it be true. Jag ska alltså bekämpa den odöda hären med flaggor... Äsch, det löser sig nog. Det gör det alltid.
Och om det inte löser sig så ska du se att det reder sig!

haltageten

Dum inuti huvudet
Innan jag svarade på tråden sprang jag iväg och köpte ett Irom Man spel, rustningen räknas som vapen, jag lägger till alla zombies till kategorin "helt rökt(a)"