Re: Då tycker jag att...
Ja. I forumet som heter "d20 och Dungeons & Dragons" och i tråden "Warcraft d20". Det kallar jag banka d20/d20-spel.
OK, nu börjar jag bli grinig. Gå tillbaka och läs mitt ursprungsinlägg. Jag säger att d20 antagligen skulla passa bra för WC, men ifrågasatte hur mycket WC ett spel baserat på datorspelet egentligen är. Är det att banka d20 så är allt som inte innebär att man slickar Gygax i röven att banka d20.
Ja, det får du gärna tycka. Nästa gång du tycker till om Warcraft d20 så kan du ju kolla upp lite fakta, innan du dissar det för att sakna värld, miljö och historia.
Jamen, förlåt sä jävla mycket för att jag inte har vartenda jävla spel som någon någonsin producerat. Jag tror att du har svårt att hitta någon som är seriösare än jag ur den aspekten, jag har en bra bit över tusen original (i betydelsen "köpta i affär") i min hylla, hur många matchar det? Jag är väldigt aktiv i MAME-projektet för att bevara historiskt viktiga spel, jag har tiotusentals spel för hårdvara som inte ens går att få tag på längre. Så om det finns någon lucka i min info där så får du väl leva med det, för det lär inte vara lätt att hitta någon som har bättre grund att stå på.
Hitta någon annan att nitpicka, jag tar det inte.