Alright!
Detta är första och sista gången jag missar en start i ett varulvsspel eftersom straffet är löjligt hårt, även om det är bra att folk är aktiva.
Nåväl, eftersom detta bara är min tredje omgång i det totala (där jag varit varulv i de andra två), så kommer jag nu bara kort slänga ur mig åsikter om vad jag själv kommit fram till efter att i alla fall ha skummat igenom alla inlägg.
Att inte ha koll på att Camarillan inte är en klan så mycket som en gruppering tycker jag verkar sjukt misstänksamt. Även om man inte har kommit i kontakt med Vampire The Masquerade tidigare så är det ändå ganska klart och uppenbart i ens PM att Camarillan inte är ens klan - ifall men nu fått ett PM som säger att man tillhör Camarillan alls vill säga.
Att inte alla Camarillan har en förmåga tror jag är rätt självklart, däremot är det mer tveksamt om andra än de klanlösa skulle vara avsaknad av ett andra mål än att bara hålla byn vid liv. Alla som hållit på med Vampire the Masquerade vet att klanerna alltid kämpar för att sätta en av sina egna (sig själv?) på Prinsens plats.
När jag spelat varulv har jag alltid haft tillfälle att hålla kontakt med de andra varulvarna. Sist använde vi Google för att hålla kontakten, men visst var reglerna som sådana att alla snällt får hålla sig på forumet numera?
Vad gäller Sabbaten är jag tveksam till om de har förmågor. Siaren borde finnas bland Camarillan, men det brukar ju alltid finnas en eller annan Joker med i spelen, likaså tror jag inte de borde ha något annat mål än att få herravälde över oss andra. Men med tanke på punkt ett: Inte veta att Camarillan är en gruppering, så väljer jag följande:
Röst: Paxen!