Jag skall börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit något underdagen, och att jag förmodligen inte har ork att göra något längre just nu. men lite matnyttigt skall jag i allafall försöka få ur mig.
först ut så kan jag säga att jag har ett klanvinstvillkor!
sedan så är jag ganska fundersam över Möller, jag tänker inte bara släppa han så där, eftersom jag fortfarande tycker han är skummast.
MEN
jag tycker han sa en bra sak när han sa:
Möller said:
Och hur ska ni gå vidare från mig då? Tja, nöj er med de scum tellsen jag gett ifrån mig hitintills och syssla med vettigare saker tills slutet av rundan. Lu-kaazh gav ett scum tell i början av första rundan i Ankeborg, berördes inte under resten av rundan och röstades ut ändå. Under tiden han det letas skit annorstädes.
jag tror att det helt klart är rätt väg att gå, men om ingen annan person skiter ner sig så tror jag faktist att det får bli möller som åker.
men jag tror att det är smart om vi hinner dreva mot några fler den här rundan.
men att gå vidare, Då är frågan var jag känner att jag skulle vilja lägga mer press.
jag är faktist lite intreserad av OBD som jag tycker flyger lite under radan, jag läste just genom hans inlägg och jag tycker inte riktigt att han bidrar med något. kanske brukar han inte göra det,och det är hans är hans vanliga spelstil, men jag vill mig komma ihåg att folk har pratat om att han är en väldigt skicklig spelare men jag personligen har inget minne av honom i spel (var han ersättaren i mafia spelet?).
Jag skulle vilja att OBD daskar upp sig lite och lever upp till sitt rykte.
Röst:Ond bråd död