Re: Sammanställning, ja tack!
Lite om
Stövelkatten då. 12 inlägg totalt, verkar vara rätt normalt nu =)
Börjar med en längre analys av flera spelare, röstar sedan Möller. Drevar bra med frågor om vad jag menar med mitt Basenanji-snack.
Listar på KKs begäran två huvudmisstänkta, !Paxen och Möller. Har ingen tredje kandidat, men sätter lite fokus på Elmrigs brist på annat än fluff-snack.
Outar långt efter !Paxen att han inte har klanvinstvillkor. Har inte deltagit och sagt om det är/var bra att massouta.
Jag får inte riktigt grepp om dethär. Hittar inte var Xyas sagt citatet.
Stövelkatten said:
Såg förresten det här sköna xyaz-citatet
Xyaz said:
Jag har läst ditt långa inlägg om mig flera gånger nu, men jag hittar inte vad det är för scum tells du tycker jag har.
Hör det till praxis att "scum-tell"-proofa sina inlägg i din spelstil eller?
På direkt fråga från Recca outar Stövelkatten sin klan, Tremere. Även Måns har listat Stövelkatten som outnigns-kandidat.
Stövelkatten said:
Ojojoj... Jag får nog avbryta mitt skrivande lite. This is good stuff. Eller så är det någon sorts ulvaplan du och Måns kokat ihop. Men jag kör på magkänslan och säger att så icke är fallet.
Röst: !Paxen
Här är Stövelkatten alltså långt före Recca med att föreslå att Måns kokat ihop något. Kan vara observant bybospelande, eller att han sitter på insider-info =)
Hugger lite med Cassius om outning av generation. Bra. Antagligen tagit till sig att bybor ska vara lite motsträviga - och Cassius hade inte mycket att gå på.
Jag har lite svårt att bilda mig en uppfattning om Stövelkatten. Han är mycket frånvarande, och påpekar det flera gångar, vilket jag har förståelse för. Han har lite egna tankar och viss förmåga att dreva. Han nämner, också det mer än en gång, att han är nybörjare och inte fullt förstått spelet. Men han har ändå spelat tidigare och även med begränsad borde det varit möjligt att komma med lite mer substans. Inga direkta scum tells alltså, men heller inte ett grönande spel.