Konrad Konvalj said:
Kan du berätta varför, hur och var jag har gjort bort mig i natt med diskussionen med Recca?
KK said:
Visar det sig att !Paxen inte är ulv så har vi med full garanti (1) två ulvar som utnyttjat situationen kring !Paxen väldigt bra så det är värt det till 100 att hänga !Paxen.
Menar du alltså betyder detta:
KK said:
Alltså, är !Paxen grön utan klanvinstvillkor så finns det väl banne mig inget som pekar på att de två andra är gröna?(2)
I det första citatet säger du att om !Paxen är grön så är med full garanti Måns och Lukas onda. I det andra citatet så säger du att om Paxen är grön så finns det inget som pekar på att de två andra är gröna, det skulle innebära att dom har neutral status, vilket är en rejält lång bit från att dom skulle vara garanterat onda.
Hur du kan tycka att det är exakt samma sak förstår jag inte, det första citatet är dessutom extremt skumt bara i sig, varför skulle dom med garanti vara onda bara för att !Paxen är god?
Eller som galenskaperna skulle ha sagt, "Det betyder väl inte att Carl Bildt har rätt, bara för att dom hade fel i Sovjet"