Här kommer en bild som jag hoppas går att se. Det är fel och hål i den, uppskattar om ni skriver vad som är fel och källhänvisar (det bästa är ju om ni skriver vad som inte stämmer med det som rör er själva) så ska jag ändra dirr.
Min disciplin är Celerity.Elmrig said:Vem siade xyas R1?
Disciplin xyas?
Ooops. Här har vi ju lätt en ulv. Bra fångat!Elmrig said:En sak som direkt sticker ut REJÄLT är att både Tyr och Basse har obfuscate men bara en av dem kan sia... Har inte läst tillbaka så det här kanske har diskuterats redan, men jag tycekr det är mäkta konstigt...
Jag. Ventrue.Elmrig said:Vem siade xyas R1?
Vilken klan är Måns?
Det här är en bra grej, även om jag hamnar i strålkastarljuset.Elmrig said:En sak som direkt sticker ut REJÄLT är att både Tyr och Basse har obfuscate men bara en av dem kan sia... Har inte läst tillbaka så det här kanske har diskuterats redan, men jag tycekr det är mäkta konstigt...
Tack för välkommnandet, och ursäkta att jag missade gårdagen (hadde fullt upp). Nu ska jag läsa ikapp och sätta mig in i allt som pågår.Vimes said:Och välkommen, unfair!
Sätt dig in i spelet. Förslagsvis går du baklänges. Berätta gärna om vad du tycker om OBDs spel, också.
Ja, Tyr börjar sticka ut lite nu. En av er lär ljuga, annat kan jag inte tro.Basenanji said:Det här är en bra grej, även om jag hamnar i strålkastarljuset.Elmrig said:En sak som direkt sticker ut REJÄLT är att både Tyr och Basse har obfuscate men bara en av dem kan sia... Har inte läst tillbaka så det här kanske har diskuterats redan, men jag tycekr det är mäkta konstigt...
Nu tror ju jag att Tyr (som jag uppfattar som grön) kanske har en annan förmåga än siarroll. Men visst, det är konstigt.
Tyr, spring into action! Förklara något här!