Nekromanti Werewolf the Masquerade

Mukwa

Swashbuckler
Gött! En gammal räv till som gör comeback!

Vildkatt har varit ulv 2 gånger, och har vunnit den ena (UA) och skulle förmodligen ha vunnit WRNU-liret som ulv om det hade avslutats! It's an honour :gremsmile: Välkommen!

Mukwa

Swashbuckler
Sista anmälningsdag 20:e maj!

--------------------------------

WEREWOLF

The Masquerade

--------------------------------
Eftersom vi har uppnått 12 deltagare sätter jag ett sista datum för anmälningar nu och hoppas på att fler ramlar in. Designen på spelet hinner jag med att fixa om det blir fler, och jag ser gärna att så många som möjligt är med! (= 12 är inte nödvändigtvis ett eftersträvansvärt antal)

Startdatum: Söndagen 27 maj
Sista anmälningsdag: 20 maj
Lägsta antal deltagare: 12

Camarillan i staden har infiltrerats av besläktade som säger sig tillhöra den fruktade Sabbaten. Prinsen har utlöst ett Elysiemöte i sin herrgård och nåde den som inte kommer! Alla besläktade ska närvara eller möta den slutgiltiga döden. Väl på herrgården handlar det om att avgöra vilka som tillhör Sabbaten och förgöra dem så att de inte kan störta Camarillans styre och ta staden i sin besittning. Kommer Camarillan att hålla ställningarna, eller kommer Sabbatens beryktade Patriark att göra sitt intåg för att frälsa staden i blod och våld?

Anmälda (17)
KK
Recca
SJ
Vic
Vimes
Lu-Kaazh
!Paxen
Xyas
Elmrig
Basenanji
Tyr
Vildkatt
Cassius
Björn den gode
Ond bråd död
Måns
Möller
(unfair)

Vicotnik

Den onde
Staff member
Spider Jerusalem said:
VildKatt said:
Jag vill vara med, jag, jag, jag! Pick me! Här! Jag!
Röst: Vildkatt
Det där är typiskt ulv betende.
Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.
Röst: Spider Jerusalem

Tyr

Hero
Re: ANMÄLAN

Mukwa said:
Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr
Hoppas det står skrivet i stjärnorna att jag kommer bli bybo också. För jag tror att jag skulle kunna göra anspråk på titeln wrnus sämsta varulv. :gremtongue:

Lukas

Mannen i Gult
Re: ANMÄLAN

Tyr said:
Mukwa said:
Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr
Hoppas det står skrivet i stjärnorna att jag kommer bli bybo också. För jag tror att jag skulle kunna göra anspråk på titeln wrnus sämsta varulv. :gremtongue:
visst lycka till att bräcka mig på den fronten

!Paxen

Swashbuckler
Spider Jerusalem said:
Vicotnik said:
Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.
Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och Vildkatt

Tyr

Hero
!Paxen said:
Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och Vildkatt
Lägg av med det där! Den där taktiken må ha funkat i Varulv 666 men här försöker vi rösta in personer, inte rösta ut dem!

Finns det någon som vi kan rösta in som kan gröna dig?

!Paxen

Swashbuckler
Tyr said:
!Paxen said:
Lägg av med det där! Den där taktiken må ha funkat i Varulv 666 men här försöker vi rösta in personer, inte rösta ut dem!

Finns det någon som vi kan rösta in som kan gröna dig?
Dom alternativen jag hör grönar eventuellt mig, men jag är nästan helt säker på att dom är ulvar.

(kom förresten på nu att det är en anmälningstråd som jag sitter och förstör i.. :gremgrin: )

Cassius

Hero
Antar att det är fullt, men jag är gärna reserv. Det var väldigt trevligt senast.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Cassius said:
Antar att det är fullt, men jag är gärna reserv. Det var väldigt trevligt senast.
Har för mig att det inte finns något max tak i detta parti.

Vimes

Sillkung
ÅH NEJ! INTE VILDKATT!! :gremeek:

Fan fan fan. Hur många känner till hur hon totalt lurade brallorna av hela byn, bakband oss, körde oss i en köttkvarn och rullade köttbullar av oss som hon sedan serverade till rabiessmittade vithajar i Mutant UA-spelet?

Det var hemskt.

Vimes

Sillkung
!Paxen said:
Spider Jerusalem said:
Vicotnik said:
Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.
Paxen är min idol. :heart:

Vicotnik

Den onde
Staff member
Vimes said:
ÅH NEJ! INTE VILDKATT!! :gremeek:

Fan fan fan. Hur många känner till hur hon totalt lurade brallorna av hela byn, bakband oss, körde oss i en köttkvarn och rullade köttbullar av oss som hon sedan serverade till rabiessmittade vithajar i Mutant UA-spelet?

Det var hemskt.
Tack Vimes, för att du drog upp det hämska minnet igen, jag hade lyckats förtränga det. :gremwink:

Mukwa

Swashbuckler
Det finns inget maxtak, så du behöver inte stå som reserv. Jag skriver upp dig! Guld!

Björn den gode

Swashbuckler
Jaha, ja om vildkatt är med så måste jag ju också vara med. Jag kommer visserligen vara borta en helg i Juni på en fäbod i dalarna, men jag lär väl ha hunnit åka ut innan dess, annars är jag nästan besviken på mig själv (eller så har jag blivit ond).

Men ja, räkna med mig, och räkna med att jag kommer lägga Röst: Vildkatt!