Röst: VildkattVildKatt said:Jag vill vara med, jag, jag, jag! Pick me! Här! Jag!
Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.Spider Jerusalem said:Röst: VildkattVildKatt said:Jag vill vara med, jag, jag, jag! Pick me! Här! Jag!
Det där är typiskt ulv betende.
Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.Vicotnik said:Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.
Röst: Spider Jerusalem
Hoppas det står skrivet i stjärnorna att jag kommer bli bybo också. För jag tror att jag skulle kunna göra anspråk på titeln wrnus sämsta varulv.Mukwa said:Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr
visst lycka till att bräcka mig på den frontenTyr said:Hoppas det står skrivet i stjärnorna att jag kommer bli bybo också. För jag tror att jag skulle kunna göra anspråk på titeln wrnus sämsta varulv.Mukwa said:Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr
Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och VildkattSpider Jerusalem said:Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.Vicotnik said:Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.
Lägg av med det där! Den där taktiken må ha funkat i Varulv 666 men här försöker vi rösta in personer, inte rösta ut dem!!Paxen said:Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och Vildkatt
Dom alternativen jag hör grönar eventuellt mig, men jag är nästan helt säker på att dom är ulvar.Tyr said:Lägg av med det där! Den där taktiken må ha funkat i Varulv 666 men här försöker vi rösta in personer, inte rösta ut dem!!Paxen said:Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och Vildkatt
Finns det någon som vi kan rösta in som kan gröna dig?
Har för mig att det inte finns något max tak i detta parti.Cassius said:Antar att det är fullt, men jag är gärna reserv. Det var väldigt trevligt senast.
Paxen är min idol.!Paxen said:Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och VildkattSpider Jerusalem said:Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.Vicotnik said:Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.
Tack Vimes, för att du drog upp det hämska minnet igen, jag hade lyckats förtränga det.Vimes said:ÅH NEJ! INTE VILDKATT!!
Fan fan fan. Hur många känner till hur hon totalt lurade brallorna av hela byn, bakband oss, körde oss i en köttkvarn och rullade köttbullar av oss som hon sedan serverade till rabiessmittade vithajar i Mutant UA-spelet?
Det var hemskt.