Ond bråd död
Swashbuckler
Nope. Ledtråd: co-locateAnarchclown said:Någonting med Infernal Law. Kommer inte ihåg exakt.
Nope. Ledtråd: co-locateAnarchclown said:Någonting med Infernal Law. Kommer inte ihåg exakt.
De har patterns och portals eftersom de var strateger och planerare under kriget i himmelen och fuckade runt emd tid och rum... Jag minns inte den sista...Ond bråd död said:Vilka lores har en Fiend?
Rätt. Den sista var light.God45 said:De har patterns och portals eftersom de var strateger och planerare under kriget i himmelen och fuckade runt emd tid och rum... Jag minns inte den sista...Ond bråd död said:Vilka lores har en Fiend?
Får jag nästa fråga? Eller ställer du en ny eftersom jag missade Light?Ond bråd död said:Rätt. Den sista var light.God45 said:De har patterns och portals eftersom de var strateger och planerare under kriget i himmelen och fuckade runt emd tid och rum... Jag minns inte den sista...Ond bråd död said:Vilka lores har en Fiend?
Fråga duGod45 said:Får jag nästa fråga? Eller ställer du en ny eftersom jag missade Light?Ond bråd död said:Rätt. Den sista var light.God45 said:De har patterns och portals eftersom de var strateger och planerare under kriget i himmelen och fuckade runt emd tid och rum... Jag minns inte den sista...Ond bråd död said:Vilka lores har en Fiend?
MALKAV!God45 said:Fråga: Therese Voerman är baron över Santa Monica under en period. Vilken klan tillhör hon?
Det här bara måste vara något från Changeling men jag vet inte var.Arvidos MC said:Vilken gåva låter en förvandla sig till en tecknad seriefigur?
Det är en gåva som finns i en bok som gavs ut 1999.God45 said:Det här bara måste vara något från Changeling men jag vet inte var.Arvidos MC said:Vilken gåva låter en förvandla sig till en tecknad seriefigur?
Man kan göra det i mage med lite Life, prime och matter tror jag. Eller med Mind och Life. Eller kanske till och med om man har en hög spirit... Men det är nog inte svaret du är ute efter.
Vad är rätt svar?Arvidos MC said:Det är en gåva som finns i en bok som gavs ut 1999.God45 said:Det här bara måste vara något från Changeling men jag vet inte var.Arvidos MC said:Vilken gåva låter en förvandla sig till en tecknad seriefigur?
Man kan göra det i mage med lite Life, prime och matter tror jag. Eller med Mind och Life. Eller kanske till och med om man har en hög spirit... Men det är nog inte svaret du är ute efter.
Är det att de upptäcker autochthonia?Arvidos MC said:Edit: 1830-talet, inte 1920-talet. -_-
Jaaaa!Ymir said:Corpus från Wraiths? Dvs basically deras kroppar.
Skapat av Technocraterna?Ymir said:Okej, fråga: Vad är ebola-viruset i WoD?