Nekromanti World of darkness frågesport!

God45

#PrayersForBahakan
Ond bråd död said:
Vilka lores har en Fiend?
De har patterns och portals eftersom de var strateger och planerare under kriget i himmelen och fuckade runt emd tid och rum... Jag minns inte den sista...

God45

#PrayersForBahakan
Ond bråd död said:
God45 said:
Ond bråd död said:
De har patterns och portals eftersom de var strateger och planerare under kriget i himmelen och fuckade runt emd tid och rum... Jag minns inte den sista...
Rätt. Den sista var light.
Får jag nästa fråga? Eller ställer du en ny eftersom jag missade Light? :gremsmile:

Ond bråd död

Swashbuckler
God45 said:
Ond bråd död said:
God45 said:
Ond bråd död said:
Rätt. Den sista var light.
Får jag nästa fråga? Eller ställer du en ny eftersom jag missade Light? :gremsmile:
Fråga du

God45

#PrayersForBahakan
Fråga: Therese Voerman är baron över Santa Monica under en period. Vilken klan tillhör hon?

God45

#PrayersForBahakan
Arvidos MC said:
Vilken gåva låter en förvandla sig till en tecknad seriefigur?
Det här bara måste vara något från Changeling men jag vet inte var. :gremtongue:

Man kan göra det i mage med lite Life, prime och matter tror jag. Eller med Mind och Life. Eller kanske till och med om man har en hög spirit... Men det är nog inte svaret du är ute efter.

Sodivra

Champion
God45 said:
Arvidos MC said:
Det här bara måste vara något från Changeling men jag vet inte var. :gremtongue:

Man kan göra det i mage med lite Life, prime och matter tror jag. Eller med Mind och Life. Eller kanske till och med om man har en hög spirit... Men det är nog inte svaret du är ute efter.
Det är en gåva som finns i en bok som gavs ut 1999.

God45

#PrayersForBahakan
Arvidos MC said:
God45 said:
Arvidos MC said:

Det är en gåva som finns i en bok som gavs ut 1999.
Vad är rätt svar?

Sodivra

Champion
Svar på fråga 1 är The Itchy Gift som Ratkin har tillgång till. (Googla det!) Svaret på fråga 2 är att The Storm Eater slår sig lös.

Fråga 3: Vad använder man för byggnadsmaterial i Necropoliserna?

Ymir

Liten kantbaron
Isåfall motsäger modulerna varandra helt, för det var inte alls svaret jag var ute efter.

Men om någon modul säger det måste jag givetvis ge dig rätt, så, var det en gissning eller något du visste?