Men det gör hobbymoderering?chrull;n291311 said:FB/Privatlivsdiskussionen hör nog inte hemma här?
Som Khan sa är detta OT och en moderator kommer att slå oss i huvudet med en ban-hammare om vi inte slutar.Vitulv;n291310 said:Jag både ett facebookkonto (i mitt riktiga namn) och ett privatliv. Varför skulle jag inte kunna ha det? För att folk kan se saker jag valt att dela? Om jag väljer att dela med mig av något, har jag då förlorat mitt privatliv?
Talar vi om den gamla papperkatalogen så har man kvar sitt privatliv.Vitulv;n291310 said:Har man förlorat sitt privatliv om man finns med i telefonkatalogen också?
Ett förtydligande skulle kräva ännu mer OT.Vitulv;n291310 said:Ditt resonemang är obegripligt, så förtydliga gärna. Det är så långt ifrån "självklart" som det går att komma.
Fan vad coolt!chrull;n291311 said:Patrick Stuart måste förövrigt ha hittat den här tråden och alltså nu citerar G45 på varenda sida på sin blogg.
Fett.
Nu struntar jag i att det är OT. Det här är lögn och konspirationsteorier.anth;n291314 said:Talar vi om den gamla papperkatalogen så har man kvar sitt privatliv.
Talar vi om Eniro eller Hitta är min PERSONLIGA åsikt att man förlorat sitt privatliv - finns du på på Hitta och Eniro kan jag ta reda på ALLT om dig och jag menar ALLT, inkl. din deklaration, vad du röstar på o.s.v.
Magnus Seter;n291275 said:Tyvärr har Bo F Munthe lämnat oss endast för några veckor sedan, så om han ska vara med i spelet så får Blixt först bemästra någon form av nekromanti.
:sad:
/M
De flesta stora bloggare / internetpersonligheter har någon form av verktyg som hittar vilka som skriver om dem, respektive länkar till dem.chrull;n291309 said:... Kan någon förklara varför undertiteln på Stuarts blogg är på svenska för mig?
"Hela affären är en cluster fuck. Så fair warning."
hur jävla gamla är ni?!?anth;n291307 said:Jag förstår ditt resonemang och håller med.
Men Zak är en generation yngre än oss.
Han har bokstavligen vuxit upp på internet. För honom är det självklart att man kontakter vänner på nätet.
Ymir;n291571 said:hur jävla gamla är ni?!?
Zak S är 42...
Jag är 7 år yngre än det och har fan inte "bokstavligen vuxit upp på internet"...jag hade inte ens tillgång till internet förrän jag var 14 eller så.
:sad:Magnus Seter;n291275 said:Tyvärr har Bo F Munthe lämnat oss endast för några veckor sedan, så om han ska vara med i spelet så får Blixt först bemästra någon form av nekromanti.
:sad:
/M