Wow, hade inte förväntat mig en engelsk utgåva!
Lite fegt att inte kalla den Dragons & Demons!
Jag uppskattar verkligen den bevarade färgskalan!Nu, på FB!
View attachment 9363
Hela omslaget är ju en homage till Elric fast i helt ny stil (och några ögonblick tidigare ) UrsnyggtJag uppskattar verkligen den bevarade färgskalan!
Och helt rätt känn för hela projeket också - nytt fast med godis åt veteranerna. Någon har helt klart tänkt!Hela omslaget är ju en homage till Elric fast i helt ny stil (och några ögonblick tidigare ) Ursnyggt
Exakt!Och helt rätt känn för hela projeket också - nytt fast med godis åt veteranerna. Någon har helt klart tänkt!
Kaxigt att antyda att spelet kommer att dräpa Dungeons & Dragons, dock?Lite fegt att inte kalla den Dragons & Demons!
Jag tycker de kunde översatt texten från den svenska boxen rakt av, även om "Dragonbane" tekniskt sett inte är Sveriges största rollspel.Är lite nyfiken på den engelska undertiteln "Mirth & Mayhem Roleplaying". Är det en vedertagen term (som ex sword & sorcery) eller bara en beskrivning? Nån som vet?
My God, it's full of stars!Roger Undhagen, Andreas Marklund, Gabrielle de Bourg, Krister Sundelin, Gunilla Jonsson, Michael Petersén, Moa Frithiofsson, Svante Landgraf, Marco Behrmann, Johan Sjöberg, Magnus Seter, Mattias Lilja, Nils Karlén, Anders Blixt samt författaren Niklas Natt och Dag
Glad att se Johan Sjöberg där!My God, it's full of stars!
Ja, kul att se honom igen.Glad att se Johan Sjöberg där!