Quadrante Grisbonde Joined 14 Mar 2003 Messages 5,781 Location Skellefteå,öjebyn,umeå 4 Mar 2025 #101 Utbygdsjägare är snyggt just för att det antyder olika typer av jägare. Även att det kopplar tillbaka på en tradition på ett trevligt sätt.
Utbygdsjägare är snyggt just för att det antyder olika typer av jägare. Även att det kopplar tillbaka på en tradition på ett trevligt sätt.
olaberg Hero Joined 1 Feb 2006 Messages 1,233 Location Göteborg Thursday at 00:23 #102 Rymdhamster said: Spejare för Ranger Jägare för Hunter Click to expand... Den dagen subklassen "Scout" kommer så vill jag ha spejare ledigt!
Rymdhamster said: Spejare för Ranger Jägare för Hunter Click to expand... Den dagen subklassen "Scout" kommer så vill jag ha spejare ledigt!
Rymdhamster ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ Joined 11 Oct 2009 Messages 12,792 Location Ludvika Thursday at 01:15 #103 olaberg said: Den dagen subklassen "Scout" kommer så vill jag ha spejare ledigt! Click to expand... Äsh, scout funkar ju precis lika bra på svenska!
olaberg said: Den dagen subklassen "Scout" kommer så vill jag ha spejare ledigt! Click to expand... Äsh, scout funkar ju precis lika bra på svenska!