Ta fast byborna? Typisk varulvsfelsägning. håller även mef Elmrig om svordomarna.!Paxen said:Så, jag får inte tycka att det är en bättre ide att anklaga fpolk istället för att lägga röster på folk direkt? Isåfall så är det bättre att ni röstar ut mig.Robert Jonsson said:...sa han som alla misstänker. Surprise. Not.!Paxen said:Dom som klagar på "anklaga" tekniken är dumma i huvet. Det är bättre att förhala lite än att rösta ut en bybo.
Bara för det:
Röst: !Paxen
Jag förväntar mig att när jag får röster/anklagelser mot mig att folk vill antingen 1. rösta ut mig 2 få någon analys 3 att jag ska outa något 4 att jag ska säga vad jag tycker om spelet och hur man ska ta fast byborna, dvs om jag tycker att det finns en bättre taktik än att hålla på och rösta ut folk så skall jag säga det.
Men, fair enough. Rösta ut mig på vad jag tycker. Jag föredrar att å¨ka ut nu isåfall än att få röster på mig varje runda just för att jag tycker att en taktik är bättre än alla andra
MEN Robban. även om pax går från klarhet till klarhet ska vi inte rösta än /mukwa från mob