Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Är det så här det blir när jag håller mig borta en dag, alla börjar snacka trekanter i duschar med hamstrar :gremtongue:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Är det så här det blir när jag håller mig borta en dag, alla börjar snacka trekanter i duschar med hamstrar :gremtongue:
Du ska vara glad att snacka var allt vi gjorde!! :gremwink:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Dags att levla upp snart kanske? Lollo borde få höja vapenfärdigheten till 2 till exempel även om den praktiska nyttan av det är rätt liten i den här spelformen
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Mårten skrev:
"[klipp]... vid sjuttonde våningen ber jag Anna vänta och smiter in på våningen, jag ser kaoset som har hänt där och vänder mig de två forskarna i korridoren.

"Skulle ett bättre labboratorium göra det lättare för att få fram ett botemedel, i sådana fall kan vi ta en och Jesper här ifrån men ni får vara snabba." jag är ganska kall i min röst och det hörs att jag vill ha snabba svar och inget svammel."


Två forskare i korridoren? What?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Det är jag som tolkar "korridoren" helt tokigt. Sorry.

Skyller på dottern (för hon kan inte prata än och försvara sig). :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
O my God!!! Vad händer nu?! :gremshocked: Allt vi kämpat för, allt vi trott på, är borta!

Bra jobbat Anchorman! :gremgrin: det här är nytändningen vi behöver. :heart:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Cissi said:
O my God!!! Vad händer nu?! :gremshocked: Allt vi kämpat för, allt vi trott på, är borta!

Bra jobbat Anchorman! :gremgrin: det här är nytändningen vi behöver. :heart:
Kul med sån reaktion, jag trodde ni skulle hata mig nu :gremtongue:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Anchorman said:
Cissi said:
O my God!!! Vad händer nu?! :gremshocked: Allt vi kämpat för, allt vi trott på, är borta!

Bra jobbat Anchorman! :gremgrin: det här är nytändningen vi behöver. :heart:
Kul med sån reaktion, jag trodde ni skulle hata mig nu :gremtongue:
Varför ska vi hata dig? Det är väl onödigt du förser ju oss med massor av roligt spel :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Cissi said:
O my God!!! Vad händer nu?! :gremshocked: Allt vi kämpat för, allt vi trott på, är borta!

Bra jobbat Anchorman! :gremgrin: det här är nytändningen vi behöver. :heart:
Kul med sån reaktion, jag trodde ni skulle hata mig nu :gremtongue:
Men what! Det är klart vi vill ha lite nya mål och lite spänning! Jag är mest orolig över hur jag ska hantera Lunde nu. Hon kommer ju vända upp och ner på Bergsfors tills hon hittat Morgan. Med eller utan backup, mörker och natt eller inte mörker och natt, med eller utan vapen. Det kan bli lite... nervigt.

Men ack så kul!!!

:heart: :heart:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Jag hoppas jag inte tog mig förstora firheter i min senaste post.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Det här är mitt tusende inlägg på forumet, anledningen till att det blivit så många är till stor del Anchormans förtjänst så jag vill hylla honom lite i det här inlägget.

Anchorman, utan dig hade rollspel.nu inte fått igång det starkaste forumrollspelet någonsin. Ditt engegemang och ditt spel har gett flera av oss så mycket glädje, inte minst mig.

Tack för Zombies i Bergsfors, tack för ditt engegemang!

Ska bli så himla kul att träffa dig på DanCon! :heart:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Cissi said:
Det här är mitt tusende inlägg på forumet, anledningen till att det blivit så många är till stor del Anchormans förtjänst så jag vill hylla honom lite i det här inlägget.

Anchorman, utan dig hade rollspel.nu inte fått igång det starkaste forumrollspelet någonsin. Ditt engegemang och ditt spel har gett flera av oss så mycket glädje, inte minst mig.

Tack för Zombies i Bergsfors, tack för ditt engegemang!

Ska bli så himla kul att träffa dig på DanCon! :heart:

Nu känner jag mig hedrad här, wow tack så mycket. Jag har också haft sjukt kul med det här spelet och fortsätter ha det. Det tar mycket tid men det är det värt!

Och håller med ska bli väldigt kul att ses på Dancon, verkar som om det blir flera av oss som ska dit, kul!

Så tack till dig och er andra också!

Ps. Uppdatering kommer runt 22.00
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Har ni inte fattat nånting? Det finns inget botemedel och kommer aldrig finnas, dem som har blivit zombies kan inte vändas tillbaka. Enda anledningen att dem har varit här och fortsatt forska har varit för att förstå vad som gick fel och fixa det, så de kan släppa ut viruset igen.
Awesome! Bästa inlägget på länge!

Du (Anchorman alltså) har snackat om att avrunda spelet under våren, att du inte vill dra ut på det över sommaren, och så kommer en spelvändning som säger "det finns inget slut, spelet kommer pågå för evigt".
Spelet kan ta slut om en vecka skrev du också nån gång.

---

För övrigt så är jag jättenyfiken på vad som ska hända vid helikoptern. Noll koll på vad Recca (och övriga inblandade) tänkt sig där.

---

Här hemma har det varit flera dåliga nätter i rad, så jag är toktrött, oinspirerad och har liten egentid. Försöker posta i alla fall.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Recca: Större delen av dina sista inlägg hör hemma här i off topic. Jag önskar att du kunde flytta dem hit.
 
Top