Har man inget att komma med nitpickar man...
"Snygga" är snyggare än "inte snygga på något sätt".
Att bara skriva snyggare så kan det antyda att jag skulle tycka de gamla också var snygga till viss mån, vilket jag ville påpeka att jag inte tyckte. Sluta nitpicka på ord nu, om du har något vettigt att komma med gör det, men kontra inte med onödigt besserwissrande som dessutom ändå inte är applicerbart ifall du inte har något att komma med. Istället för att nitpicka, erkänn att du missförstod mig i och med att du trodde att jag ställde snygg och tydlighet mot varandra, eller säg ingenting om det tidigare är för svårt.
Exakt vad jag ville ha sagt. Vad spelar det för roll om en graemlin är snygg om den är otydlig?
Nu är jag inne på fjärde och femte reaktionen, och de är fortfarande otydliga. Och jag tänker inte gå ner från 1600x1200 ens för
www.rollspel.nu. Det räcker med att ni får fem bidrag till julkalendern från mig.
De är inte otydliga säger jag ju. Ska du nitpicka på ett val av ord, varför gäller det helt plötsligt inte för detta? Jag sa att jag tyckte de var otydliga vid en första anblick (och det dessutom när man bara tittade på dem bredvid varandra, inte var för sig), men att jag ändrade mig och nu tycker de enbart är något otydligare än de gamla gula. Här använder jag otydligare just eftersom jag tycker de är tydliga, bara inte lika tydliga som de gula.
Jag menade inte att någon skulle ändra sin upplösning, jag menade att vid en lägre upplösning ser de ännu tydligare ut, och många kör ändå inte på så hög upplösning som vi gör. Är det utrett nu vad jag menade med det?
Blev det verkligen så mycket hemskare med
Ja, de ser sämre ut, de ser fånigare ut och det var just det jag ville komma ifrån genom att slippa de gula. Kanske inte lika mycket hemskare som de som Dante gjorde ett förslag på, men ändå inte tillräckligt mycket tydligare för att överväga att gå ner på snygghet enligt min mening. Däremot är jag tacksam för att du faktiskt gjorde ett förslag, det uppskattas verkligen och är bra mycket bättre än att bara klaga, men det gör mig lite förvirrad eftersom du även nitpickar så hårt på helt meningslösa och ovidkommande saker.
Jag säger det igen, det är ett par bilder på en webbsida vi talar om, varför bråka? Finns det verkligen inget bättre att göra?