Varulv Avgångsklassen R2

Impetigo

Ärkebiskop
Kul också att se hur Impetigo avvaktar vad byn ska rösta på innan han går fullt ut på AW-gate.
Oj, AW-gate ligger lååångt bakom oss bror. Nu är set som sagt din kuratorkoppling och Octas snapdrop som ställer till det för er.

Impetigo

Ärkebiskop
Du har skrivit det här några gånger nu. Smart att jag blev tvingad att outa innan dig (eftersom det rimligtvis är du som har kuratorkontakten).
Bra där! Det enda rimliga försvaret! Lite sent kanske? Vi får låta byn avgöra…

Basenanji

Postd20modernist
Jag röstar på Vimes. Han är min mest misstänkte och med tanke på Vimes förmåga så vill jag under inga som helst omständigheter flytta min röst.

Vimes

Sillkung
Jag röstar på Vimes. Han är min mest misstänkte och med tanke på Vimes förmåga så vill jag under inga som helst omständigheter flytta min röst.
Det är klokt att sitta på rösten, men som sagt: har vi fel här och röstar ut mig är det sannolikt game over.

Basenanji

Postd20modernist
Sedan undrar jag
@Basenanji @Anthrox @fjodorsenuba

Ta gärna ställning till min plan att förkorta röstningen till 18.00 i morgon och sedan flytta allas röster till den som då åker.

Detta motverkar helt snajpning och kuratorskontakt.
Det är nog en bra plan, men jag är lite för trög för att kunna värdera den som sig bör. Men som sagt jag kommer inte flytta min röst. Det handlar om momentum och tajming och nu är jag tvåa efter Fjodor.

Sedan vill jag höra vad Octa rapporterar från andra sidan. Om du inte får prata med dem eller nåt annat vill jag veta det med.

Impetigo

Ärkebiskop
Sedan undrar jag

Det är nog en bra plan, men jag är lite för trög för att kunna värdera den som sig bör. Men som sagt jag kommer inte flytta min röst. Det handlar om momentum och tajming och nu är jag tvåa efter Fjodor.

Sedan vill jag höra vad Octa rapporterar från andra sidan. Om du inte får prata med dem eller nåt annat vill jag veta det med.
Jag är ju en ivrig anhängare av idén att onte flytta de tidiga Vimesrösterna så där är jag med dig!

Om Anthrox fortsätter att inte rösta på Vimes blir det dock problematiskt 19.59.59 i morgon när både Vimes och Octa plötsligt byter till den som Anthrox röstar på.

Med kuratorn som tar bort Fjodors röst vinner de då med 3-2 och rösternas tidsstämpel spelar då ingen roll.

Basenanji

Postd20modernist
Sedan om sådana där kollektiva planer: det krävs då att alla verkligen är på hugget och tajmar allt koordinerat. Det törs jag inte i nuläget Fjodor tex verkar ju ha ett minimalt fönsterför deltagande i spel kl. 5.27-5.58. 😅

Basenanji

Postd20modernist
@Anthrox yo! Det är i och för sig mångs timmar kvar till rundans slut, men visst kan du väl rösta ur Vimes?

fjodorsenuba

Krigarpoet

fjodorsenuba

Krigarpoet
Gällande svar på vem jag tror på ulvar är det följande kombos

Vimes + Octagonal 75%
Vimes + Impetigo 24%
Vimes + Anthrox 32%

Octagonal + Impetigo 33%
Octagonal + Anthrox 34%

Anthrox + Impetigo 30%

Bästa pluggisarna Basenanji + Impetigo

Impetigo

Ärkebiskop

Vimes + Octagonal 75%
Vimes + Impetigo 24%
Vimes + Anthrox 32%

Octagonal + Impetigo 33%
Octagonal + Anthrox 34%

Anthrox + Impetigo 30%

No further questions 👌

Octagonal

Swashbuckler

Vimes + Octagonal 75%
Vimes + Impetigo 24%
Vimes + Anthrox 32%

Octagonal + Impetigo 33%
Octagonal + Anthrox 34%

Anthrox + Impetigo 30%

Fjodor vill du förklara varför jag är röd hos dig förutom att Impetigo har spamat poster hela dagen?
Detsamma gäller förstås även Basse. Förklara gärna varför med exempel.
En omotiverad lista med procent håller inte.
Impetigo tycker självklart det är spot on, gansk obegripligt kan jag tycka…

Ni måste ju se hur slugt och taktikskt Impe kör utan att tänka ordentligt som en bybo skulle.

Octagonal

Swashbuckler
Impetigo har inga fler frågor. Klart du inte har din ligist. Tur att vi fortfarande har ett helt dygn på oss att reda ut den här röran.

Octagonal

Swashbuckler
På väg hem på luren men ska sammanfatta en stor post med allt på Impetigo och varför Vimes är dennes polare.
Det här med 100 småinlägg utan poänger som dränker tråden från Impetigo är det som har gjort att vi hamnat här och gått vilse