Ifall man ska ta ut den enskilt största spottloskan ur hans inlägg så är det ju detta stycket:
Men att i ett skämt kalla sossar som grupp för något elakt är något man blir avstängd för, men att påstå att kvinnor har valt denna skit själv är inga problem. Lite perspektiv på modereringen är det jag efterfrågar.
Samt slutet på inlägget:I den feministiska världsbilden så finns myten om könsmaktsordningen, att den beror på att män systematiskt underodrnat kvinnor och att det är förtryckande. Jag säger tvärtom, kvinnor har alltid kärleksmässigt och sexuellt "förtryckt" män som har haft lägre social status än de själva genom att neka dem sex och kärlek. Kvinnor har alltid osynliggjort och förlöjligat män med lägre social status än de själva, eller visat någon form av svaghet.
Detta är på inget sett belagt, det är grav historieförfalskning och detta är något som dessutom människor lever sig igenom varje dag. Lägre lön, våld, långsammar rättsprocesser, förlöjlingande, sexualisering... Detta är påhittade förtryck.Detta har skapat könskillnaderna i samhället. Inte genom kvinnoförtryck som feminismen vill påstå, utan genom kvinnors romaniska och sexuella urval.
Men att i ett skämt kalla sossar som grupp för något elakt är något man blir avstängd för, men att påstå att kvinnor har valt denna skit själv är inga problem. Lite perspektiv på modereringen är det jag efterfrågar.