Har du inget ex sedan tidigare kan du betrakta det som ditt. Har du ett ex sedan tidigare, men känner behov av ett till att typ ge bort till någon eller så, så är det också ditt.Dante said:Evolutionens barn (Kranks?)
Hahahahakrank said:Jag tänkte citera fantastiska saker som "dom är tusentals, och dom är beväpnade med typ kaskelottänder, tandrader och... med skit. Och som hinner ifatt er, och sliter av er kläderna, och sliter av er köttet, och bryter era ben och gör vapen av dem..." eller det jag sedan hörde när jag gick in i rummet bredvid, "Jag kör kedjebajonetten i magen på honom" - "De ba' Brrrrrm, och tarmarna liksom väller ut" - (förklarande och entusiastiskt, till mig) det är en Power Armor med kedjebajonett mot tre arbetare)...
Vill du posta den gula stickningen med stickpinnar (de sitter ihop med en plaststump) till mig så får du behålla matlådan? Jag kan PM:a dig min adress.Dante said:Här är mina nya ägodelar:
Tsuro (Vicotniks?)
Evolutionens barn (Kranks?)
Altdorf-kartor (Magnus Seters)
En gul stickning
En kartong till en leksakstraktor (Spider Jerusalems)
En elder sign-markör från Arkham Horror
Nån sorts svarta arm- eller benvärmare
En matlåda (Arvidos MCs?)
Korrekt, Tsuro är jag ägare till. Får väl ta mig vägarna förbi och plocka upp det någon dag om det inte kan överlämnas vid någon forumsöl.Dante said:Tsuro (Vicotniks?)
Damn straight, vi planerar något.Elmrig said:Som Arvid sa till mig, "To do it, do it". Å andra sidan tycker jag gott att NI KUNDE HA HÄNGT KVAR ETT PAR TIMMAR TILL! Klockan var ju bara barnet när lokalerna formligen massevakuerades.
Jag tyckte det kändes bra att du bestämde dig! Jag var osäker på om det var din grej och tyckte det var skönt att du inte var kvar av artighet.Rymdhamster said:Jag är rädd att jag fegade ur och bangade på något slags rollspel som Arvidos, Genesis och 2097 skulle köra nere i källaren som skulle handla om att vi var någon punktgrupp i london. Arvidos skämtade inte när han sa att det skulle bli pretentiöst, men det kändes så läskigt att jag flydde till trygga gamla Warhammer istället.
Nu när jag läser det så som du har skrivit det så låter det ju helt jävla spejsat, det var det väl också, hahaha.Rymdhamster said:Konventets höjdpunkt för mig var helt klart när Arvidos och Krank började samspelleda ett äventyr i Null State med en klocka som stadigt räknade ner.
Spelet var nog mer 45-50 minuter, vi tickade ju ner klockan extra varje gång någon dog i teatern.Rymdhamster said:Tydligt kan man inte lösa alla problem genom att skjuta folk när man spelar Cuthulu =) Tack ni två för en underbart kaotiskt timme.
Jag är ju en fanboy, så jag hoppas ni hade roligt och blev taggade! Jag kritiserar mig själv lite och tyckte jag kunde göra bättre för att hålla igång intresset. Men att klämma in ett AW-spel på bara några timmar är sjukt svårt, förstås.Rymdhamster said:Apocalypse World blev tyvärr avbrutet när de flesta bestämde sig för att lätta, men det var mycket spännande att slutligen få pröva på detta spel och se vad det var för något.
"Jag mejar ner skådespelarna med min hemmabyggda kulspruta!"Arvidos MC said:Spelet var nog mer 45-50 minuter, vi tickade ju ner klockan extra varje gång någon dog i teatern.Rymdhamster said:Tydligt kan man inte lösa alla problem genom att skjuta folk när man spelar Cuthulu =) Tack ni två för en underbart kaotiskt timme.
i fall det inte är bråttom kan jag annars ta båda med ner till GothCon.Arvidos MC said:Vill du posta den gula stickningen med stickpinnar (de sitter ihop med en plaststump) till mig så får du behålla matlådan? Jag kan PM:a dig min adress.
Jag är ganska säker på att du fått med varenda kotte.anth said:JMen jag vet att det var 3-4 personer som jag inte hann hälsa på - vilka saknas på listan?
Kul kul att du gillade det! Just nu är ingen nu kampanj på gång, men jag funderar på ett mini WFRP-konvent i sommar.Rymdhamster said:Och så gav det mig ju chansen att få spela Willhelm med självaste Magnus Seter! Underbart roligt (och om du någonsin behöver en extra spelare till någon Warhammerkampanj så får du gärna säga till!).