Jag hade tänkt skriva världens roligaste krönika om det här Danconet. Jag hade värsta idén; jag skulle skapa ett sockpuppetkonto kallat typ "Örnstedt", och tja... Skriva om konventet som om jag i själva verket var Didi, som på något viss förklätt sig till Krank och sedan rapporterade. Jag tänkte citera fantastiska saker som "dom är tusentals, och dom är beväpnade med typ kaskelottänder, tandrader och... med skit. Och som hinner ifatt er, och sliter av er kläderna, och sliter av er köttet, och bryter era ben och gör vapen av dem..." eller det jag sedan hörde när jag gick in i rummet bredvid, "Jag kör kedjebajonetten i magen på honom" - "De ba' Brrrrrm, och tarmarna liksom väller ut" - (förklarande och entusiastiskt, till mig) det är en Power Armor med kedjebajonett mot tre arbetare)...
Men tyvärr var jag för trött igår och vaknade med en magnifik spänningshuvudvärk idag, så ni får nöja er med tanken, och att jag hade jättekul och hade massor av bra och roliga diskussioner med alla möjliga människor; det som fastnade mest var väl de jag hade med Arfert och Seter om ramla rollspel, om Sci-Fi! om Mutant och om Chronicles. Men jag gillade alltihop. Även om min huvudvärk just nu förhindrar mig från att komma ihåg speciellt många namn eller citera korrekt...