Jag vill också vara med! Sommar är bra, mycket mer tid.Magnus Seter said:Kul kul att du gillade det! Just nu är ingen nu kampanj på gång, men jag funderar på ett mini WFRP-konvent i sommar.
/Magnus
Hmmm ... är du kul att spela med? Annars får du inte plats!Dieselsoppa said:Då hoppas jag att jag kan!
(Jag utgår ju fräckt från att jag kan få vara med?!)
Jag fattade inte att det var du!JonasM said:Tack Dante och alla gäster för en trevlig tillställning!
Jag var rätt ur slag pga sömnbrist under veckan som gick (hade en sjuk 1,5-åring där hemma) och inte särskilt på, så det blev inte så mycket spelat som jag önskat. Var också tvungen att avvika tidigare än tänkt.
Det blev dock en flamsmysig omgång av Äventyr, knepig minicurling och oväntat roliga Dixit.
Hängde i dörröppningen under Null State Cthulhu och det ett riktigt kul spektakel att beskåda.
Hade hoppats på en omgång av AW eller något AW-hack men det kanske kommer fler tillfällen.
Tack än en gång för att jag fick komma!
VäxthusCon?Magnus Seter said:jag funderar på ett mini WFRP-konvent i sommar.
JAG! *räcker upp en hand och hoppar jämfota* Jag vill vara med! Se till att få ihop nått!Magnus Seter said:Kul kul att du gillade det! Just nu är ingen nu kampanj på gång, men jag funderar på ett mini WFRP-konvent i sommar.
/Magnus
Magnus Seter said:Just nu är ingen nu kampanj på gång,
Magnus Seter said:men jag funderar på ett mini WFRP-konvent i sommar.
Många bra bilder!Möller said:
Jag noterar i varje fall att jag, till skillnad från förra året, lyckades undvika att se ut som en uteliggare på alla foton jag är med på. Om det beror på min coola mustasch eller på att du tog bättre bilder i år låter jag vara osagt.Möller said:Intressant att notera är kanske att jag laddar upp 78 bilder från iår, jämfört med 45 från DanCon VIII och 14 från DanCon VII. Det är okänt om jag tar fler bilder, bättre bilder eller om jag helt enkelt låter fler dåliga sippra igenom nuförtiden.
Hm, så du menar att forumnamnet inte var ledtråd nog?Arvidos MC said:Jag fattade inte att det var du!
Synd att jag missade dig. Det är å andra sidan mitt eget fel, jag var så dålig på att gå runt och hälsa på okända ansikten. Om du stack tidigt lär du nog ha missat Haragada ändå, dock. Skulle gärna spela något med dig en annan gång!JonasM said:Tack Dante och alla gäster för en trevlig tillställning!
Jag var rätt ur slag pga sömnbrist under veckan som gick (hade en sjuk 1,5-åring där hemma) och inte särskilt på, så det blev inte så mycket spelat som jag önskat. Var också tvungen att avvika tidigare än tänkt.
Det blev dock en flamsmysig omgång av Äventyr, knepig minicurling och oväntat roliga Dixit.
Hängde i dörröppningen under Null State Cthulhu och det ett riktigt kul spektakel att beskåda.
Hade hoppats på en omgång av AW eller något AW-hack men det kanske kommer fler tillfällen.
Tack än en gång för att jag fick komma!
Jag var mest snackare och spelledare:Dante said:Av ren nyfikenhet skulle jag tycka det var kul att se vilka (och hur många) spel som spelades under DanCon IX.