StradhLestat
Hero
Ja, det var en HEL del saker som ni, alla, låste er vid på olika sätt som aldrig sagts..... Bland annat röstmanipulering..... Ingen såddan förmåga var i spelNu när man får det förklarat så känns det så självklart!![]()
Ja, det var en HEL del saker som ni, alla, låste er vid på olika sätt som aldrig sagts..... Bland annat röstmanipulering..... Ingen såddan förmåga var i spelNu när man får det förklarat så känns det så självklart!![]()
Aha!Nattmordshanteringen...som borde ha skapat mer kaos än vad den gjorde
Nattmord
Ulv dödar bybo = död bybo
Ulv dödar ulv = Attackerande ulv dör
Ulvar dödar varandra = Båda dör
2 Ulvar mördar samma Bybo = totalt blodbad, alla 3 dör
Här var jag nära. I två minuter… sen gav jag upp att försöka fatta
MEN FAAAAAN!!! Trött i huvet SL läste fel :::::. GAHHJHHHHHHHJaha ja, grattis andra ulvlaget då!
Men jag fattar inte varför Basse dog!
Fast det fanns ju en dold röstmanipuleringsregel, så det kan man nog förstå ändåJa, det var en HEL del saker som ni, alla, låste er vid på olika sätt som aldrig sagts..... Bland annat röstmanipulering..... Ingen såddan förmåga var i spel
Där blev vi ju lite rånade ändå. Det dolda var alltså att de som vann förloradeJahaa, ok så Basse mötte Anth i en mörk gränd. Fattar.
Fan den är rätt snygg den regeln i ett så här ulvtätt spel, kudos!
Jo...det står där,,,,, så Inget fel av mig...ulv som försöker döda annan ulv dör självMåste leta bland PM arna.... för visst försökte Basse nattmörda Ant?
Det var väl ett rätt självklart förstamord? Eller räknade ni andra med d3f @Anthrox @Hägerstrand @Brynolf ?Fjoddes text....som borde hållt honom safe från nattmord kan man tycka
View attachment 23195
Ja, vi hade ju det onda varulvslaget på gaffeln hela matchen egentligen, men den dolda mekaniken med nattmorden straffade bra spel. Typiskt.Där blev vi ju lite rånade ändå. Det dolda var alltså att de som vann förlorade#bitterheten
Jag kände att byn behövde ha lite fördelar.... så den i kombo med att ulvar skulle stupa som furor om de försökte nattmörda varandraFan den är rätt snygg den regeln i ett så här ulvtätt spel, kudos!
Men försökte ni mörda Anth för att ni tyckte han var ulvig?Där blev vi ju lite rånade ändå. Det dolda var alltså att de som vann förlorade#bitterheten
Ja! Det var bra design (även om byn nog var kokta i bajs till 99 % ändå).Fan den är rätt snygg den regeln i ett så här ulvtätt spel, kudos!
Inte så tidigt. Vi gav oss på BM i R1, vilket blev oerhört förvirrande eftersom hon hade plot armour där. Men nör Fjodde dog så fattade vi ju att ni fanns.Det var väl ett rätt självklart förstamord? Eller räknade ni andra med d3f @Anthrox @Hägerstrand @Brynolf ?
Det var först för att han var siare och senare att vi uppfattade att vi hanterades med silkesvantar av framför allt Anthrox och Hägerstrand. Även du silkesvantadd ju mwn det var som svar på mitt silkesvantande av dig så den var mer osäker.Men försökte ni mörda Anth för att ni tyckte han var ulvig?
Byn sket ut sig själva en hel del oxo....de jagade varandra hårt....Ja! Det var bra design (även om byn nog var kokta i bajs till 99 % ändå).
Det här är ju faktiskt helt rimligt, men jäklar att jag började tvivla på informationen jag fick på grund av detta.. Hade verkligen hjälpt om BM fanns kvar lite längre eller hade gjort något av sin förmåga när hon var med. För nu kände jag mig bara knäpp.Jag tycker faktisk mest synd om @Octagonal
Satan vad ansatt du blev...
Byn hade rätt mycket maximal otur.... bland annat med att BM glömde/missade att skicka in förmåga.....annars hade nog inte Sömnige misstrott sin så hårt om BM haft liknande texter.
Att ni inte gick in i sovrummet var för att ni inte skulle kunna avgöra om personen var hemma eller ej. Den rollen var för bevakaren, inte snokaren![]()