Varulv Det Dolda Ger Kaos SLUT * Varulvsseger* och eftersnack

Men vad tusan, ni va mej fan ulvar allihopa😅

KÀnde att det stundtals var lite uppförsbacke. KÀnns bra att Sömnige Isaac iallafall var god med Sidd och Big mama.
Ett tag hÀr i R3 sÄg det ut som 3 ulvar skulle stryka med....jÀmnt mellan dig och Brynolf i röstningen (dÄ ryker ulven oavsett klockslag) samt att trvÄ ulvar försökte nattmörda varandra = insta death..... SÄ det kunde gÄtt vÀgen

Brynolf

Orange
Det var först för att han var siare och senare att vi uppfattade att vi hanterades med silkesvantar av framför allt Anthrox och HĂ€gerstrand. Även du silkesvantadd ju mwn det var som svar pĂ„ mitt silkesvantande av dig sĂ„ den var mer osĂ€ker.
Ja vi var oerhört snÀlla mot varandra, faktiskt. Man borde ha anat orÄd, men svÄrt nÀr man har sÄ trevligt och Àr sÄ överens om allting.

Impetigo

Ärkebiskop
Men för er mÄste det ha dröjt till R3 innan ni var sÀkra pÄ en andra ulvfraktion?
Ja, inlÀgget jag postade skÀrmdunp pÄ var feÄn inledningen av r3. DÄ tnkte vi d3f och misstÀnkte anthrox HÀgern och beynolf/isac.

Sen vacklade vi mycket efter det ska sÀgas. Detta med isac var inte helt pÄhittat, jag trodde att det kunde vara en plan för att svartmÄla och dÄ kunde ju brynolf inte vara scum utan dÄ var det isac anthrox och troligtvis HÀgern som blev huvudmisstÀnkta.

Vi hade ju chans att fÄ ut Brynolf kÀnns det som sista rundan men vi hadw ju ÀndÄ förlorat tyvÀrr bÀr jag anföll Anthrox sen.

Anthrox

Byns sÀmsta Majestix.
Men hallÄ, andra ulvgÀnget! Jag kopierade ju i princip varulvsförmÄgan och postade, och ni hade vÀl den ocksÄ?

Ja, inlÀgget jag postade skÀrmdunp pÄ var feÄn inledningen av r3. DÄ tnkte vi d3f och misstÀnkte anthrox HÀgern och beynolf/isac.

Sen vacklade vi mycket efter det ska sÀgas. Detta med isac var inte helt pÄhittat, jag trodde att det kunde vara en plan för att svartmÄla och dÄ kunde ju brynolf inte vara scum utan dÄ var det isac anthrox och troligtvis HÀgern som blev huvudmisstÀnkta.

Vi hade ju chans att fÄ ut Brynolf kÀnns det som sista rundan men vi hadw ju ÀndÄ förlorat tyvÀrr bÀr jag anföll Anthrox sen.
Ni Àr ulvar.... Ni Àr oxo vinnare...det Àr bara den stackars byn som förlorade
Jag har inte ljugit....(bara varit usel pÄ att stÀda i Ants text....som jag snodde)

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Tack för att ni stÀllde upp pÄ att vara mina försöksdjur i ett första försök att hÄlla ngt sÄdant hÀr...
Hoppas det blev kaosigt pÄ ett kul sÀtt, och inte bara frustrerande..... Lite lessons learned har jag med mig ;)
Även om det gick Ă„t helsike, sĂ„ hade jag riktigt kul. SĂ„ tack för arrangemanget Stradh :)

Impetigo

Ärkebiskop
Men hallÄ, andra ulvgÀnget! Jag kopierade ju i princip varulvsförmÄgan och postade, och ni hade vÀl den ocksÄ?
Ja, sniffandet var misstÀnkt. Men jag ville inte vÀcka nÄn sovande björn iom att vi fösöktr mörda dig.

Och i r1 tÀnkte vi inte pÄ det nej. Vi spelade rÀtt sporadiskt och kÀndes som att alla postade liknande fömÄgor.

Hade vi försökt nattmörda dig i r1 hade vi ju iofs ocksĂ„ bara tappat en till gubbe

Sidd

”Bybo”
Tackar alla lirare för spel och framförallt @StradhLestat för kul arr👍

Grattis ulvarna dÄ men hallÄ!!!! det kÀnns stört omöjligt för oss stackars 5 bybor att fixa den hÀr röran med 6 Varulvar i spel.
Ja det Àr tvÄ konkurrerande ulvalag men de har oerhört info-övertag, fattar ju efter första natten att det Àr DTF i spel osv.
Att bybo @Big Mama kör eget race hjĂ€lper inte heller och det hĂ€r med alla förmĂ„gor i spel gör att det blir svĂ„rt för byn vad gĂ€ller diskussionerna om hur mycket man ska/fĂ„r/kan yppa om formuleringar i PM
rant rant rant inte bitter osv 😇

Jag fick iaf nĂ„gra roliga fniss nĂ€r det blir sĂ„nna dĂ€r oförutsedda plötsliga scenförĂ€ndringar i narrativet man byggt upp: tex nĂ€r BM klĂ€cker ur sig att denne VĂ€ktade Octa, nĂ€r BM droppar sitt testamente, nĂ€r @Impetigo drar sin historia i R3 som slutar i att @Sömniga Isaac mĂ„ste vara bus, den grönaste pĂ„ banan (dĂ„ skrev jag tom till SL och fnissade); och @Anthrox hĂ€nger pĂ„đŸ˜‚

Jag blev lite förvÄnad nÀr 3 tungviktare hÀngde pÄ min röst pÄ Vimes sista 10 min av R1 (mÄste varit surt för @Vimes) och sÄ Äkte han pÄ SL-regel som ingen visste: men nu nÀr vi ser laguppstÀllningen sÄ förstÄr jag vad som hÀnde.

Fridens /Daniel

Anthrox

Byns sÀmsta Majestix.
Tack för att ni stÀllde upp pÄ att vara mina försöksdjur i ett första försök att hÄlla ngt sÄdant hÀr...
Hoppas det blev kaosigt pÄ ett kul sÀtt, och inte bara frustrerande..... Lite lessons learned har jag med mig ;)
Haha, jag hade svinkul! Det var ju typ först i slutet pÄ R3 som jag pÄ riktigt började kÀnna att nÄgot inte stod helt rÀtt till, och att vi kom undan med alldeles för mÄnga missar.
Som att jag helt hade glömt bort att jag "siat" Brynolf grön nÀr Isaac kom med sitt rödsiande, och försökte desperat att save face en stund senare.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Vi hade ju sniffande som ulvförmĂ„ga

Jo, det jag tÀnker pÄ var nÀr jag frÄgade om detta under en runda med vilka sinnen som anvÀndes vilket kÀndes som en helt befÀngd tanke. Sidd kommenterade det. KÀndes kul att det lÄg nÄgot i det dock :)