Tackar alla lirare för spel och framförallt
@StradhLestat för kul arr
Grattis ulvarna dÄ men hallÄ!!!! det kÀnns stört omöjligt för oss stackars 5 bybor att fixa den hÀr röran med 6 Varulvar i spel.
Ja det Àr tvÄ konkurrerande ulvalag men de har oerhört info-övertag, fattar ju efter första natten att det Àr DTF i spel osv.
Att bybo
@Big Mama kör eget race hjĂ€lper inte heller och det hĂ€r med alla förmĂ„gor i spel gör att det blir svĂ„rt för byn vad gĂ€ller diskussionerna om hur mycket man ska/fĂ„r/kan yppa om formuleringar i PMâŠrant rant rant inte bitter osv
Jag fick iaf nÄgra roliga fniss nÀr det blir sÄnna dÀr oförutsedda plötsliga scenförÀndringar i narrativet man byggt upp: tex nÀr BM klÀcker ur sig att denne VÀktade Octa, nÀr BM droppar sitt testamente, nÀr
@Impetigo drar sin historia i R3 som slutar i att
@Sömniga Isaac mÄste vara bus, den grönaste pÄ banan (dÄ skrev jag tom till SL och fnissade); och
@Anthrox hÀnger pÄ
Jag blev lite förvÄnad nÀr 3 tungviktare hÀngde pÄ min röst pÄ Vimes sista 10 min av R1 (mÄste varit surt för
@Vimes) och sÄ Äkte han pÄ SL-regel som ingen visste: men nu nÀr vi ser laguppstÀllningen sÄ förstÄr jag vad som hÀnde.
Fridens /Daniel