Varulv Det Dolda Ger Kaos SLUT * Varulvsseger* och eftersnack

Brynolf

Orange
Haha, jag hade svinkul! Det var ju typ först i slutet på R3 som jag på riktigt började känna att något inte stod helt rätt till, och att vi kom undan med alldeles för många missar.
Som att jag helt hade glömt bort att jag "siat" Brynolf grön när Isaac kom med sitt rödsiande, och försökte desperat att save face en stund senare.
Och jag råkade försäga mig att du hade sniffat hos Isac, när du officiellt hade sniffat hos mig.... 😵💫

Sidd

”Bybo”
Jag hade i alla fall Isaac, Octa, BM som grönspelande och Fjodde vart nattmördad.

Övriga var tokförsiktiga mot varandra hela bunten, nästan snälla mot varandra (alla var på Octa visserligen).
Det var förstås svårt för oss bybor att navigera genom det här minfältet med 6 ulvar.
Med att alla var typ-kanske-inte-fattar ej-Siare så gick inget att lita på (sovrummet😂, böcker🤣,matlagning😁, sinnen🥶 + falsksnack!!!) så blir det en nerf för byn.
Vi hade i alla fall 2 Väktare (Vimes👹 och B M🥶)
Bortgångna spelares fraktion: Nähä…

Kom inte å påstå att det var en lätt match för byn!

Brynolf

Orange
Snyggt jobbat @StradhLestat ! Klart det var lite frustrerande att inte veta hur reglerna funkade, men den mesta doldheten var nog nödvändig för att upplägget skulle fungera utan att alla fattade allting alltför snabbt.

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Övriga var tokförsiktiga mot varandra hela bunten, nästan snälla mot varandra (alla var på Octa visserligen).
Haha, ja det var ju ändå ganska jobbigt att Octa envisades med att ha rätt om allt som vi försökte mörka. Så det var rätt tacksamt att fler gav sig på Octa, så det inte blev för uppenbart vem som spelade ihop.

Octagonal

Swashbuckler
Byn sket ut sig själva en hel del oxo....de jagade varandra hårt....
Jag tycker vi i byn nu i efterhand höll ihop rätt bra. Sen hamnade vi ganska snabbt i en rätt jobbig sits men det var ju inte för att vi jagade varandra så värst mycket.

Octagonal

Swashbuckler
Det här är ju faktiskt helt rimligt, men jäklar att jag började tvivla på informationen jag fick på grund av detta.. Hade verkligen hjälpt om BM fanns kvar lite längre eller hade gjort något av sin förmåga när hon var med. För nu kände jag mig bara knäpp.
Jag tänkte att hoppas Isaac litar på sin förmåga men ville inte pusha det för hårt för det kändes lite som att folk hade bestämt sig för att det jag säger absolut inte kan litas på och att det skulle kunna bli kontraproduktivt.
Jag zoonade ut helt sista timmarna så jag hade inte varit till någon vidare hjälp om vi hade kommit på något smart som behövde min hjälp ska sägas ✌

Basenanji

postd20modernist
Tack alla!

Tyckte att jag och min sluga lågflygarstil gick hem lite för lätt…😂

Men lite kaosigt var det nog! Fattade ingenting där i R3..,

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Det fanns ju egentligen bara två siare, resten var bovar och rövarpack. Jag försökte få även Häger att claima siare men han var lite för sansad för det.
Lite kul ändå nu när jag kollar starten att du funderade på att outa Miller och jag ville ha nattmord, men så snodde Basse och impe de förmågorna så vi körde på siare istället.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Jag tänkte att hoppas Isaac litar på sin förmåga men ville inte pusha det för hårt för det kändes lite som att folk hade bestämt sig för att det jag säger absolut inte kan litas på och att det skulle kunna bli kontraproduktivt.
Jag zoonade ut helt sista timmarna så jag hade inte varit till någon vidare hjälp om vi hade kommit på något smart som behövde min hjälp ska sägas ✌
Jag känner mig lite dum som misstrodde dig under spelets gång. Du gjorde verkligen allt du kunde medan jag blev mer och mer förvirrad över det här med sovrummet.

Octagonal

Swashbuckler
Är det sant? 🤩

1-0 @Octagonal !! 🥳🥳🥳
Hahaha, njut så länge det varar ;) dock smart av dig att hålla dig inomhus och låta andra sköta mördandet. Jag hade ju dig som röd men sen när alla dog där nån natt och du hängde kvar hemma tänkte jag att nu måste jag lita på Impetigo för att få ihop detta men icke...

Sidd

”Bybo”
Jag tycker vi i byn nu i efterhand höll ihop rätt bra. Sen hamnade vi ganska snabbt i en rätt jobbig sits men det var ju inte för att vi jagade varandra så värst mycket.
Håller med.
6 ulvar (-Vimes då) som fattar läget bättre än oss (har mer grundinfo OCH kan snacka ihop sig å hjälpa varandra )men ändå s
Det fanns ju egentligen bara två siare, resten var bovar och rövarpack. Jag försökte få även Häger att claima siare men han var lite för sansad för det.
Ja det tänkte jag förstås att det fanns lurisar också: summa sumarum: Siandet var inget att ha: kolla bara på @Sömniga Isaac spel med sitt siande hela matchen, jag satt en natt utanför Impe till ingen nytta osv

Sidd

”Bybo”
Tack alla!

Tyckte att jag och min sluga lågflygarstil gick hem lite för lätt…😂

Men lite kaosigt var det nog! Fattade ingenting där i R3..,
Så Varg-Basse var alltså ett PÖKTÖRNE i Strattens sovrum med en massa RÄVBLOMSTER bakom örat men framförallt en SÖMNGÅNGARMÖRDARE! 👹

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
Tack för spel guys! Det är väl ett bevis på hur kaosigt det här spelet var att jag klarade mig så långt, för herregud vad jag tyckte att jag virrade och trasslade in mig!

Och bra kämpat @Octagonal . Synd att det var så många ulvar kvar i spel som inte ville lyssna på dig 1742851258278.png

Brynolf

Orange
Jag tyckte för övrigt att en kort R1 funkade rätt bra. Det var väl några som inte hann komma in i spelet ordentligt så snabbt, men det var samtidigt skönt att inte famla runt i första rundans dunkel för länge. Går nog att slipa vidare på.

Fan, tänk för femton år sen, när rundorna var en vecka långa eller hur det nu var...

Sidd

”Bybo”
Snyggt jobbat @StradhLestat ! Klart det var lite frustrerande att inte veta hur reglerna funkade, men den mesta doldheten var nog nödvändig för att upplägget skulle fungera utan att alla fattade allting alltför snabbt.
Roligt drag du gjorde där direkt Brynolf med att gå ut å outa Siare.
I mina ögon redigt rödande och även fast du fick med dig S Isaac som gav bort allt och även bybon Octa så drogs ju alla med i detta.

Redig tur för dig att vi var fler som sprang runt på nätterna å små-siade i buskar å hem.

Hur fasiken tänkte du där?
Direkt få fram den vanliga?
Octas spaning var ju klockren om att din inte höll i o med att den stack ut.