Anarchclown
Swashbuckler
Justin är en konstig variant av fullkomligt briljant och vansinnigt respektlös. Rätt ofta klämmer han ur sig smarta saker som det där. Bara för att sedan två poster senare skriva att alla Gothic vampires are silly till sina fans bestående av svartklädda gotare uppväxta på Bram Stokers och Interview with a vampire. (Notera att jag inte satte det inom citationstecken då det var taget ur minnet).
DVS han är ett typexempel på just designers som gör konstiga uttalanden. Till hans försvar ska man dock säga att han inte har blivit arg eller gått och gömt sig när folk kritiserat honom vad jag vet.
P.S.: Justin Achilli var chefsdesigner för Vampire: The Masquerade och om jag inte minns fel för nya World of Darkness också om någon undrade vem vi talar om.
DVS han är ett typexempel på just designers som gör konstiga uttalanden. Till hans försvar ska man dock säga att han inte har blivit arg eller gått och gömt sig när folk kritiserat honom vad jag vet.
P.S.: Justin Achilli var chefsdesigner för Vampire: The Masquerade och om jag inte minns fel för nya World of Darkness också om någon undrade vem vi talar om.