Franz
Nin geed gali jirey geed loo ma galo
Bra initiativ, vi måste klart ha en tråd med våra spelarsynder ocksåSom spelare har jag tyvärr svårt att engagera mig, plus att alla rollpersoner är en version av mig. Jag skulle vilja spela i en riktigt öppen kampanj, med ett intressant och djupt världsbygge. Typ Symbaroum men inget förskrivet och med en SL som är skicklig på att väva stämning.
Jag har fått höra att jag är rätt rolig att ha med som spelare, ändå tycker jag att mina spelarsynder är fler än mina spelledarsynder.
Som spelare kan jag vara rätt otålig. Att historien berättas är viktigast för mig. Därför kan jag bli lite bossig när saker och ting står och stampar eller när spelare blir för engagerade i sidospår.
Jag tycker det är kul att spela karaktärer och jag är väldigt extrovert. Men det kan också leda till att jag ofrivilligt kan stjäla fokus från andra. Detta är något som jag verkligen jobbar på.
Jag kan också tröttna på de rollpersoner jag skapar väldigt fort. De går an ett spelpass men sen börjar jag längta efter att göra en ny karaktär. Inte så bra vid kampanjspel