Ok! Ett helt gäng potentiellt intresserade, mycket roligt måste jag säga.
Då behöver följande göras:
1. Hitta en lämplig spelplats.
2. Hitta en lämplig och återkommande speltid.
3. Träffas och snacka ihop oss om detaljer.
Vad gäller punkt 1 är mina förslag:
a) Dragon's Lair. Pro: Centralt, allmänt tillgängligt, finns spelbutik. Con: Kostar 200:- per person och år, man behöver boka rum.
b) Hemma i mitt kök. Pro: Jag har mina saker där, gratis. Con: Inte centralt (närförort), katter, inte vidare stämningsfull miljö.
Kort sagt så är alla förslag på spelplats mycket välkomna (T.ex. om Jarl kan ordna lokal på en skola låter ju det toppen, tycker jag).
2. Vad det gäller tider så är onsdagar omöjliga för mig, och fredagar generellt dåliga. Annars kan jag vara flexibel.
3. Det kan vi ju ta när vi börjar hitta en tid och en plats som kan fungera.
Då behöver följande göras:
1. Hitta en lämplig spelplats.
2. Hitta en lämplig och återkommande speltid.
3. Träffas och snacka ihop oss om detaljer.
Vad gäller punkt 1 är mina förslag:
a) Dragon's Lair. Pro: Centralt, allmänt tillgängligt, finns spelbutik. Con: Kostar 200:- per person och år, man behöver boka rum.
b) Hemma i mitt kök. Pro: Jag har mina saker där, gratis. Con: Inte centralt (närförort), katter, inte vidare stämningsfull miljö.
Kort sagt så är alla förslag på spelplats mycket välkomna (T.ex. om Jarl kan ordna lokal på en skola låter ju det toppen, tycker jag).
2. Vad det gäller tider så är onsdagar omöjliga för mig, och fredagar generellt dåliga. Annars kan jag vara flexibel.
3. Det kan vi ju ta när vi börjar hitta en tid och en plats som kan fungera.