Konrad Konvalj said:
Skulle villa lägga en extra röst på Thodd också. Inga bra fealings där. Det strilar ju mellanmjölk där och det måste hända nått annat än röstande kors och tvärs. Det måste dyka upp nått så det går att greppa spelare Thodd.
Ursäkta att jag inte varit så tydlig i mitt spelande, jag håller fortfarande på att lär mig lite.
Jag fick ngn slags känsla för att rösterna användes för att, inte vet jag, rikta lampan så att säga. Nästan som en "virtuell stafettpinne"...
Skall lägga ned den stilen då den följdaktligen är felaktig.
Jag läser en hel del av inläggen och försöker att följa gamla rävars spår.
Att jag röstade på brynolf var som sagt en "lampa" bara som riktades emedan min röst på
Vimes var det att jag tyckte att det var lite väl snabbt ut med doktors-claim.
Inser nu att man kanske inte skulle ha outat sig själv som medresenär heller utan väntat på ett ev "drev" som kommer lufsandes. Lite jobbigt att komma med grön info om man inte har ngn kvar att briljera med.
Drar tillbaka min röst på Brynte och väljer att lägga den på K.K
Röst: Konrad Konvalj Anledning: Tycker att du är väldans snabb med att skifta uppmärksamhet till höger och vänster så ingen har eg funderat(eller har de) om det är en taktik från k.k för att hålla sig själv utom misstankar. <Make me belive in you>