Radioaktiv
Hero
Ah, den förtjänade jag. Jag vet att jag kan vara trevligare än så.
Ungefär samma sak som förr med böcker då =)Arfert said:Fast, om vi ska fortsätta vara OT: nuförtiden litar folk blint på all skit på internet som bekräftar det de redan tror på. Och mycket dumheter är det.
...så vill jag förtydliga lite.Arfert said:SagaGames (dvs jag i det här fallet) tänker inte påverka Fenix val av recensenter.
För min del tycker jag att du abselut platsar!Telash said:Även om man gör ett mediokert rollspel som säljer i 6 exemplar?
Tja, det är ett fler exemplar än VÄRMEDÖD sålt än så länge... =)Telash said:Även om man gör ett mediokert rollspel som säljer i 6 exemplar?
Tack!Tsianphiel said:Med anledning av det här:
...så vill jag förtydliga lite.Arfert said:SagaGames (dvs jag i det här fallet) tänker inte påverka Fenix val av recensenter.
Jag ser den här diskussionen som något som är helt skilt ifrån SagaGames. Oavsett vad som sagts i den här eller tidigare trådar så är min utgångspunkt att jag gillade både Fantasy! och Mörkret vid stigens slut. Jag tycker att Arfert gör ett fantastiskt jobb och jag har stor respekt för honom, för SagaGames och även för Klaatu och alla andra på wrnu som jobbar med att hålla rollspelshobbyn vid liv.
Medhåll. More than Humans approach till kampanjspel är ju delvis inspirerad av Kontinuum... Spelvärlden jag skrivit är ju också en enkampanjsvärld, så att säga. Har för mig att jag och Telash pratade om saken nån gång...Tsianphiel said:Det var ett intressant experiment som förtjänar att utvecklas, så ja, absolut.
Ja, nu har jag läst den. Tycker nog att båda var intressanta. De hade lite olika perspektiv och utgick från olika erfarenheter. Det är bra att äventyret blir recenserat från flera håll, så kan de som funderar på att köpa äventyret få en bred bild.Klaatu said:Intressant läsning om man jämför den med recensionen i Fenix.