Re: Möte på Arkham Asylum. Drag 1. Slutar fredag 2
Kanske dags för en liten preliminär sammanräkning, för de som är intresserade? ANdra är säkerligen bättre än jag på att uttyda saker ur detta...
Följande har röstat (ej i tidsordning):
Anders Åstrand har röstat på Nightowl.
Arvidos har röstat på Vicotnik.
hellzon har röstat på Björn den Gode.
Herr Nils har röstat på Björn den Gode.
Krank har röstat på Nightowl.
Marco Behrmann har röstat på Anders Åstrand.
Nightowl började med att rösta på Anders Åstrand, men ändrade sig till Vicotnik.
thark började med att rösta på Marco Behrmann, men ändrade sig till Hellzon.
Vicotnik har röstat på Nightowl.
Följande har inte röstat än:
Andersson
Basenanji
Björn den Gode
Coffe_Kanon
flurtis
Johan K
Johoohno
Lindenius
magoo
Orfeus
Flest röster har just nu Nightowl, med tre. Därefter kommer Björn den Gode och Vikotnik (som jag hela tiden vill stava med "c" i slutet av någon anledning), med två. Anders Åstrand brukade ha två, men det ändrades.
- Nightowls röster är båda resultat av idén att börja uppifrån resp. nedifrån.
- När Nightowl ändrade sin röst till Vicotnik, så var vederbörande snabb med att återgälda tjänsten. Väldigt snabb.
- Nightowl och thark är enligt ovanstående de enda två som ändrat sina röster.
I övrigt ser jag inte mycket utom ett gäng paranoidt bladder av vanlig typ, som jag inte får så mycket ut av (=är för dålig för att analysera).
Jag kan också ha missat någon röst eller röständring, säg gärna till i så fall.
Min spontana tanke är att Nightowl i början kastade två röster, för att sedan dra sig tillbaks och bli mer försiktig av sig. Kan vara misstänkt beteende. Å andra sidan kan jag inte låta bli att tänka på Vicotniks väldigt snabba vedergällningsröst på Nightowl, trots att det verkade som att Nightowl mest bytte pga att någon föreslog byte av bokstavsordning.
Nightowl var å andra sidan hemskt snabb i vändningarna när Arvidos föreslog omvändning av bokstavstodningen...
Hm. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra av det här. En sak är säker - Nightowl behöver få av sig lite "heat" innan fredag.