Blandade tankar igen
Det börjar bli dags att vi slutar jiddra och börjar trolla, även om vi har dagen imorrn på oss också så vet man inte om alla kommer vara inloggade eller hur ofta, själv kommer jag antagligen inte vara inloggad alls efter 07.15 även om jag ska försöka komma åt internet på den camping jag huserar under helgen.
Därför har vi inte längre tid att skicka ut mer försöksballonger utan måste nog bestämma oss för vem det är vi ska lyncha, eller rättare sagt vilka alternativ vi ska ha. Som jag skrev tidigare så är mitt förslag att vi har exakt tre alternativ även om det funkar med två också.
Jag hade tyckt att det skulle ha varit väldigt skönt om vi vid det här laget vetat vilka som är kvinnor och män och att vi inte gör det är förstås suspekt, problemet är bara att det finns minst en skurkkvinna som inte sagt att hon är det, om denna/dessa individer bara gör det så GÅR det inte för hjältarna att förvirra oss, åtminstone inte på den här punkten.
Herr Nils har för tillfället en oerhörd stor makt, han råkade bara nysa Johan K så gick han vips upp i delad röstningsledning, inte nödvändigtvis dåligt men också stort ansvar.
När det gäller lagda röster så verkar det vara Nightowl, Vicotnik och Johan K som har två röster eller fler (med risk för att jag missat nåt) och själv lutar jag för tillfället åt Lindenius eller flurtis, men jag tänker inte skicka ut någon ensamröst, ska jag välja mellan de tre nämnda ovan så blir det nog Nightowl ändå, även om han faktiskt har minskat i hjältepoäng på sistone.