Re: Feh. [Edit]
”Vad Eon 3 boxen kostar ute hos handlaren vet jag inte. Kanske 200:- eller mer.”
Jag länkade inte till Neoshoppen, utan till SF-Bokhandeln. Där kostar Eon III-boxen <200 spänn, och enligt uppgift är det vad den kostar på alla andra ställen också.
”64 sidor funkar säkert bra till oss rollspelare oxå. Jag har egentligen inte sagt annat men du tolkar mina rader som du vill.”
Nej, du skrev att ett rollspel för rollspelare skulle vara på över 200 sidor, medan ett rollspel för familjer skulle vara på 64. Det är inte en feltolkning från min sida. Om du menade något annat så borde du skrivit något annat. Men visst, alla gör vi missar.
”Jag tror dock att vi inbitna rollspelare kräver mer av ett nytt rollspel. Dvs 400 sidorsvarianten. […] 64 sidor rollspel skulle troligen sågas här på forumet pga för enkla regler[…]”
Nu verkar det som om vi besöker två helt olika webfora, för på det här forumet har enkla regler varit inne hur länge som helst nu. Och återigen: indierollspel, dogmautmaningen, etc. Varför ett spel skulle sågas bara för att det sålde bra fattar jag inte heller; enligt den devisen borde D20-forumet vara helt dött.
Nåväl, nu låter jag sådär djävla grinig igen, så jag sticker iväg och glor på Sin City istället.