G
Guest
Guest
Kanske, kanske inte...krank said:Det säger du bara för att jävlas... =)
Kanske, kanske inte...krank said:Det säger du bara för att jävlas... =)
Det här går över gränsen.Vitulv said:* De är kukhuvuden
Det fick jag å andra sidan en rättmätig åthutning för, också.Vitulv said:När dessutom representanter ur sajtens administration gör allt annat än att föregå med gott exempel känns det liiiite beigt* att komma och hytta med fingrarna.
Fast det tycker även den här killen....krank said:Själv tycker jag inte att jag är särdeles motsägelsefull eller svårbegriplig.
Oj, det visste jag inte. My bad. Självklart vill jag som dig vara en tänkande varelse. Kommunism är OND. Objektivt Sauron-OND.Vitulv said:Fast ondska som begrepp är ju faktiskt subjektivt och objektiv riktigt när man beskriver kommunism.
Lite svårt att käfta emot, liksom. Man kan ju såklart göra det, men då underkänner man ju sig själv som tänkande varelse.
PP vill ha copyright (minskad, från 70 år till 5 år) och bibehållen attribueringsrätt, alltså att man inte ska kunna ge ut någon annans verk som om det vore ens egna.Lexx said:PP måste antagligen driva lite med oss eller så är de helt ute och cyklar. Kolla in bilden: http://gallery.stacken.kth.se/2009-piratpartiet/self_b9dn535_8082_copyright_size700_v02