Jokerpejling
Bra lista Andersson. Som jag ser det är Krankman bara en liten formsak. Efter han är borta så måste vi knacka Jokern.
Följande personer är inte på min jokerlista.
Anders Åstrand. Har skickat för många paket till olika personer.
Andersson. Jokersmittad. Alltså inte jokern.
Lindenius. Jag är visserligen Harley Quinn, men jag är kvinna. Den enda kvinna som är kvar. *snyft*
Herr Nils. Jokersmittad.
Thark. Inga speciella förmågor. Men har inte gett något utslag av skuggning.
Följande personer är på min Jokerlista
Basenanji. Inga speciella förmågor. Vilket i min bok ökar misstänkligheten.
Johan K. Inte så högt upp på misstänktalistan, men inte helt avskriven. Skyddade Nightowl. Är dessa två i maskopi med varandra?
Magoo. Svårt att bekräfta att hon har en väktarförmåga. Hon var också hjälte enligt Hellzons paket och hans sieri. Jokern kan mycket väl ge det utslaget på sieriet.
Nightowl. Gav konstigt utslag på sieri från Hellzon. Dräpte dock clayface och gav Skurk på Anderssons sieri. Bara halvt misstänkt. Men kan vara misstänkt som team tillsammans med Johan K.
Bra lista Andersson. Som jag ser det är Krankman bara en liten formsak. Efter han är borta så måste vi knacka Jokern.
Följande personer är inte på min jokerlista.
Anders Åstrand. Har skickat för många paket till olika personer.
Andersson. Jokersmittad. Alltså inte jokern.
Lindenius. Jag är visserligen Harley Quinn, men jag är kvinna. Den enda kvinna som är kvar. *snyft*
Herr Nils. Jokersmittad.
Thark. Inga speciella förmågor. Men har inte gett något utslag av skuggning.
Följande personer är på min Jokerlista
Basenanji. Inga speciella förmågor. Vilket i min bok ökar misstänkligheten.
Johan K. Inte så högt upp på misstänktalistan, men inte helt avskriven. Skyddade Nightowl. Är dessa två i maskopi med varandra?
Magoo. Svårt att bekräfta att hon har en väktarförmåga. Hon var också hjälte enligt Hellzons paket och hans sieri. Jokern kan mycket väl ge det utslaget på sieriet.
Nightowl. Gav konstigt utslag på sieri från Hellzon. Dräpte dock clayface och gav Skurk på Anderssons sieri. Bara halvt misstänkt. Men kan vara misstänkt som team tillsammans med Johan K.