Recca;n157546 said:ERP. Jag tänker inte ens förklara. Det är så skämmigt så jag vet inte vad.
Jag är nog stendum, men vad är ERP?Recca;n157546 said:ERP. Jag tänker inte ens förklara. Det är så skämmigt så jag vet inte vad.
Jag tror inte du kommer få Recca att förklara. Det är lite som Fight Club. "First rule of fight club is that you do not talk about fight club."LordTengel;n157549 said:Jag är nog stendum, men vad är ERP?
ERP är bredare med fler genrer än vanligt rollspel skulle jag säga.Arfert;n157553 said:Erotic Role Play.
Duh.
Givetvis är det bredare....och smalare.Mundo;n157576 said:ERP är bredare med fler genrer än vanligt rollspel skulle jag säga.
Här är en hemsida nästan uteslutande dedikerad till vampyr-diskbänks-realism ERP, tillexempel.
*Host host*Recca;n157586 said:Måste vi göra det till en grej att prata om det??
Jag respekterar din färdighet, men jag respekterar inte spelet. Det tog tid för mig att inte skriva något riktigt ilsket här.Mundo;n157596 said:*Host host*
Jag kom till maxranken i League of Legends under förförra säsongen, Diamond. Klarar man sig i diamond är på gränsen av att kunna gå pro, typ. Jag spenderade i princip varje vaken timme under ett halvår med att spela det spelet med min sambo.
/me skickar oändliga high fivesRecca;n157546 said:ERP. Jag tänker inte ens förklara. Det är så skämmigt så jag vet inte vad.
Jag var Vice CEO för en rollspels-Corporation (motsvarande RP-Guild) i EVE online. Det svalde också typ 4-12 timmar per dag i flera år.Mundo;n157596 said:*Host host*
Jag kom till maxranken i League of Legends under förförra säsongen, Diamond. Klarar man sig i diamond är på gränsen av att kunna gå pro, typ. Jag spenderade i princip varje vaken timme under ett halvår med att spela det spelet med min sambo.
Jag respekterar inte min egen färdighet xDKraetyz;n157598 said:Jag respekterar din färdighet, men jag respekterar inte spelet. Det tog tid för mig att inte skriva något riktigt ilsket här.
Hmmm. Jo. Ciaphas Cain noveller skulle kanske kunna räknas som ett guilty Guilty Pleasure. Kanske (jag läser dem, men när andra rakt av erkänner att de har läst Twilight så känner jag mig ganska rumsren i jämförelse).slanfan;n157695 said:Kent https://www.youtube.com/watch?v=fWxUr_vDwwE Love it! kanske inget jag skäms för, men kan inte ens minnas senast någon verkade respektera mig för detta
Warhammer 40k noveller!
Som ett svin i stian!slanfan;n157966 said:Läste just ut Honour Imperialis. Känner mig smutsig och belåten.
slanfan;n157695 said:Kent https://www.youtube.com/watch?v=fWxUr_vDwwE Love it! kanske inget jag skäms för, men kan inte ens minnas senast någon verkade respektera mig för detta
Warhammer 40k noveller!