Nekromanti Guilty pleasure

Mundo

Myrmidon
LordTengel;n157549 said:
Jag är nog stendum, men vad är ERP?
Jag tror inte du kommer få Recca att förklara. Det är lite som Fight Club. "First rule of fight club is that you do not talk about fight club."
Let the uninitiated be uninitiated.

Cybot

Mest spelbar
Mundo;n157576 said:
ERP är bredare med fler genrer än vanligt rollspel skulle jag säga.
Här är en hemsida nästan uteslutande dedikerad till vampyr-diskbänks-realism ERP, tillexempel.
Givetvis är det bredare....och smalare.

"Think of something, anything."
"Yeah..."
"There is a fetish for that."

Mundo

Myrmidon
Recca;n157586 said:
Måste vi göra det till en grej att prata om det??
*Host host*
Jag kom till maxranken i League of Legends under förförra säsongen, Diamond. Klarar man sig i diamond är på gränsen av att kunna gå pro, typ. Jag spenderade i princip varje vaken timme under ett halvår med att spela det spelet med min sambo.

Kraetyz

Omöjlig att ha att göra med
Mundo;n157596 said:
*Host host*
Jag kom till maxranken i League of Legends under förförra säsongen, Diamond. Klarar man sig i diamond är på gränsen av att kunna gå pro, typ. Jag spenderade i princip varje vaken timme under ett halvår med att spela det spelet med min sambo.
Jag respekterar din färdighet, men jag respekterar inte spelet. Det tog tid för mig att inte skriva något riktigt ilsket här.
Recca;n157546 said:
ERP. Jag tänker inte ens förklara. Det är så skämmigt så jag vet inte vad.
/me skickar oändliga high fives

Hm... guilty pleasures. 4chan, förmodligen. Det är rätt pinsamt när folk ser min datorskärm, men jag tycker att mycket på /b/ är roligt.

Cybot

Mest spelbar
Mundo;n157596 said:
*Host host*
Jag var Vice CEO för en rollspels-Corporation (motsvarande RP-Guild) i EVE online. Det svalde också typ 4-12 timmar per dag i flera år.

P.S: Det är också ganska hög guilty pleasure faktor när man har sett alla säsonger av LEXX.

Mundo

Myrmidon
Kraetyz;n157598 said:
Jag respekterar din färdighet, men jag respekterar inte spelet. Det tog tid för mig att inte skriva något riktigt ilsket här.
Jag respekterar inte min egen färdighet xD

Jocke

Man med skägg
Jag står för nästan allt jag gillar, och tycker oftast själv att det jag håller på att konsumera är oändligt tufft (alltså jag är inte så desillusionerad att jag tror att sakerna EGENTLIGEN är tuffa och att samhället har fel, jag vet att jag tycker annorlunda).

Men sen före jul så köpte jag ett datorspel där man flög rymdskepp och till det en HOTAS, alltså en joystick som dels har ett stort reglage för gas och dels har en pinne för riktning att styra med. Den tycker till och med jag är lite töntig. Vilket är en ganska ny känsla, som jag gillar så pass mycket att jag inte gömmer den när det kommer gäster.

Cybot

Mest spelbar
slanfan;n157695 said:
Kent https://www.youtube.com/watch?v=fWxUr_vDwwE Love it! kanske inget jag skäms för, men kan inte ens minnas senast någon verkade respektera mig för detta :)

Warhammer 40k noveller!
Hmmm. Jo. Ciaphas Cain noveller skulle kanske kunna räknas som ett guilty Guilty Pleasure. Kanske (jag läser dem, men när andra rakt av erkänner att de har läst Twilight så känner jag mig ganska rumsren i jämförelse).

zonk

muterad
Såg Hackers från 1995 nu nyligen, en formlig orgie i 90tals-techno o dito kläder. Vilken njutning, en fulländad film! 90-talet är det nya 80-talet vad gäller ostig film!