Leon
Leo carcion
Det riktigt imponerande är originaletw176 said:Oh. Förresten är bra exempel är Runequest 6 cover:
Det riktigt imponerande är originaletw176 said:Oh. Förresten är bra exempel är Runequest 6 cover:
Ymir said:Jag har inte tillgång till mina vampire-moduler här i Kina, men om nån har lust att gå igenom SLP:erna i en stadsmodul eller två och föra statistik på deras Appearance-rating, Apparent Age samt kön vore jag väldigt intresserad av resultatet.
Fast man börjar komma in i boobarmorterritorium med omotiverat cleavage.Storuggla said:Storuggla, bra omslag
Om jag inte minns fel så var det CappadocciusAnarchclown said:Vad i helvete är det för SLP med 9 i Appearance? Japheth?
Var inte Cappadoccius jätteful och såg ut som ett ruttnade lik. Är inte det hans klan svaghet till och med?Björn den gode said:Om jag inte minns fel så var det CappadocciusAnarchclown said:Vad i helvete är det för SLP med 9 i Appearance? Japheth?
Beroende på webläsare, högerklicka 'view image' zooma till lagom upplösning.Ymir said:Antagligen Michael the Patriarch, Toreador-methuselan i Konstantinopel.
Edit: Jag har svårt att se statistiken för bilderna är så små, men jag inser nu att den bara behandlar Giovanni Chronicles.
Det är ett sidospår, men WW har fler genus-problem än sina kläder.Brynolf said:DN-artikel om "Feministikonen" Wonder woman: Klicka sig!
Jag är inte så insatt i henne, men tyckte det var intressant att hon är genus-certifierad trots den där utstyrseln. I kontexten med karlar i trikåer kanske det inte är så farligt, iofs.