Ond bråd död
Swashbuckler
Måns;n73992 said:Kan du ge ett enda exempel på en rollspelsprodukt där en "spelförfattare kommer dragandes med sånt", för som jag uppfattar argumenten är problemet att det inte existerar över huvud taget i våra spel. Så tills du motbevisar mig med ett spel eller modul som faktiskt kan upplevas som "preachy och pretto" för att det inkluderar HBTQ-personer så kommer jag att påstå att ditt argument är direkt exkluderande.
Edit: Och om du förstår hur jag uppfattar dig kanske det kan vara enklare att förstå "en del forumiters beteenden".
Det är väldigt ovanligt. Jag har inte läst Kranks spel, men det pratades mycket om hur det skulle vara lika många kvinnor på bilderna och att de skulle vara aktiva t ex. Skuggornas mästare, senaste var tydligt kvoterat också. D&D sägs ha rätt jämn fördelning, men där tycker jag inte att det känns påklistrat.
Jag tror du missförstår mig. Jag har, som jag sagt flera gånger, inget emot jämlikt representation i spel, det jag har svårt för är den sorts människor som gjort det till sin grej. De som ser sig som bättre och godare just för att de driver den agendan, och framförallt som ser andra som sämre, onda människor.