Re: Aj då..
För min del så får det bli efter premiären...
Jo för min del också! Jag förstår iofs inte vitsen med att gå på premiären! Jag menar, varför stå och köa i över ett dygn (en kompis började vid nio på lördag morgon) och frysa, hungra, och knappt få någon sömn för att få biljetter till en film som kommer att gå hur länge som helst på biograferna och som dessutom går sent på natten också (iaf här i Umeå, men det lär väl vara samma vals i resten av sverige)... Jag vill inte stanna uppe till tolv (här brukar jag gå och lägga mig vanligen på vardgar) på en vardag för att vänta på att filmen ska börja... sedan försöka hålla ögonen öppna i tretimmar för att sedan komma hem vid fyra, när jag måste upp och gå till skolan vid sju på morgonen! Då väntar jag hellre till ett par dagar senare, då jag kan se den i lugn och ro vid nio...
Bryr mig inte heller om att vara "först" med att se den... Jag vet ju reda handlingen, så den kommer ju inte bli spoilad, möjligtvis effekterna och så (typ hur enterna ser ut) men det bryr jag mig inte heller så mycket om...
/Jomas, helt ointresserad av premiärbiljetter
Ps. Hur mycket kostar biljetterna? Hörde rykten om 120spänn! Fy fan! De suger ut hela ens plånbok snart! Hur mycket kommer de att ta för trean? 150? det är ju samma ökning som mot 95 (okej 145 då!)!!!