Jag räknar mig till de "borgerliga" på forumet (och jag har hängt här läääänge, även om jag inte postar med frekvens alltid) och jag har nog lärt mig att hålla mina åsikter för mig själv för de är inte välkomna och de som har åsiktsföreträda här på sajten har gjort det klart och tydligt vad man får och inte får tycka och skriva. Och ja, det är ganska snävt för jag är inte alls särskilt långt ut på högerkanten på något sätt (även om vissa här säkert skulle tycka det) utan snarare en jävligt vanlig svensson som inte diggar S, MP, V utan lutar åt det andra blocket. Så nu var det sagt bara så folk vet och ja, jag skiter i att blanda mig i 99,99% av alla trådar som snuddar vid 'verkliga livet' politik för det finns en rådande ordning på forumet vad som är rätt och fel saker att skriva och jag vill inte råka ut för att fackas in i 'de som skriver fel saker' för det färgar så uppenbart hur man bemöts i andra trådar.
Jag har inte på något sätt en avsikt att ha det här forumet som någon sorts politisk plattform eller för att prångla ut mina åsikter om politik. Jag är här för att snacka rollspel, mitt främsta intresse är spelsystem av olika slag. Tyvärr har det blivit mindre av den varan senaste tiden och mer av att sitta och sucka lite framför datorn i takt med att man läser inlägg.
Och nej, jag pratar inte om SD-grejor eller sådant. Faktum är att jag tycker att integration och invandring nog är ämnen precis som jämlikhet/jämställdhet/feminism hör hemma i 'Off topic' (eller kanske än hellre på andra forum, flashback söker fler användare har jag hört...) just för att de inte kan föras i möblerade rum (som Dante brukar säga).
Cog.
Jag har inte på något sätt en avsikt att ha det här forumet som någon sorts politisk plattform eller för att prångla ut mina åsikter om politik. Jag är här för att snacka rollspel, mitt främsta intresse är spelsystem av olika slag. Tyvärr har det blivit mindre av den varan senaste tiden och mer av att sitta och sucka lite framför datorn i takt med att man läser inlägg.
Och nej, jag pratar inte om SD-grejor eller sådant. Faktum är att jag tycker att integration och invandring nog är ämnen precis som jämlikhet/jämställdhet/feminism hör hemma i 'Off topic' (eller kanske än hellre på andra forum, flashback söker fler användare har jag hört...) just för att de inte kan föras i möblerade rum (som Dante brukar säga).
Cog.