Hej!Xhakhal said:Det finns anledningar till att jag älskar dig, Elin, och när du säger sådant här påminner du mig om ett par stycken samtidigt.w176 said:Jag tycker det är irrelevant att diskutera om rollspel hypotetisk kan vara skadligt för människors mentala hälsa. Hypotetisk skulle nog en sked kunna vara farligt för människors mentala hälsa.
+1
Detta är ett allmänt påpekande, i hopp om att denna tråd inte ska spåra ur ännu mer.
Jag vill förtydliga en sak.
Huruvida en användare tycker att det är irrelevant att diskutera en sak har ingen bäring på om en annan användare tycker att denna sak är relevant att diskutera.
Det bästa i ett sådant läge är att inte delta i diskussionen, och istället starta en egen tråd i det ämne man själv anser vara relevant, och där diskutera vidare.
Riktlinjerna i reglern är tydliga om detta.
Tack för er tid.4. Skräpa inte ner trådar. Om du vill korrigera eller peka ut vad du anser vara ett misstag eller felslut i ett inlägg så är det förstås helt okej; men om du har problem med diskussionens grundläggande förutsättningar och hellre såg att ämnet inte diskuterades alls – strunta i den. Påpeka inte för alla inblandade att det är slöseri med tid att diskutera ämnet, för om de höll med dig skulle de inte diskutera saken till att börja med.
Vänliga hälsningar
/Magnus