Re: Stingsligt... hehe, närå
Ok, visst. Jag har spelat D&D sedan 1980. Duger det?Nä, inte särskilt. Diskutera D&D går bra, det går till och med att kritisera. Men man måste ha mycket mer på fötterna som stöd för sin kritik på D&D-forumet. Vi har haft inlägg som kritiserat D&D som spelupplevelse och system från folk som inte ens läst reglerna
Det kan jag väl göra, men jag har i ärlighetens namn inte spelat Eon..*skäms*Testa att kritisera Eon på Eon-forumet, så får du se på stingsligt.
Det har jag listat ut. *S* Och jag har som jag tidigare sagt knappt hunnit till KONSTRUKTIV kritik, men jag kan garantera att det kommer.Jag är moderator här, och ser hellre att vi fokuserar på vettiga argument som alla kan relatera till. Troberg tyckte till och med en stund att det var omöjligt att diskutera regler med oss D&D-spelare, men jag tror att han ändrat åsikt nu.
Kan knappt väga mina ord på mindre guldvågar.. Men jag hoppas att du lägger märke till att även jag får en hel del relativt obefogade personpåhopp..Allt har att göra med hur man säger det.