Re: På Zukovs kontor
Klick.
Persson som ger en av nykomlingarna en gnuggis...
Klick.
Persson som misshandlar en av fångarna med en arm från obduktionsbordet...
Klick.
Persson som tvålar in Murderfuck...
"Behöver jag visa mer? Persson är en man som styrs av impulser, inte lagar. En sådan man är farlig. Han är en tickande bomb som kommer explodera i katastrof - Det enda vi kan göra nu är att se till att smällen skadar så få som möjligt.
Paxen, jag behöver någonting från dig. Du måste vara min kraft som försiktigt puttar Persson mot katastrofens brant, så att han faller över den vid skonsammast möjliga tillfälle. Ett förnedrande misstag bara, något som får laget att tappa tron på Persson istället för att inspireras av honom. Skulle han överleva så kommer han pensioneras eller förflyttas till en plats där han inte kan göra mer skada... Det är för hela lagets skull, som du förstår.
Kan du göra det här för laget? Det skulle ju också innebära en ny öppning i, 'The Trolls Gone Dragons' skulle behöva en ny ledare. Eller..."
Klick.
Rödmålade torp fyller monitorn.
"Eller ska jag säga Team Kalvträsk?"
"Sätt dig ner" sa Zukov och pekade mot den ena stolen. Lädret knarrade när han drog upp en fjärrkontroll ur sin innerficka. Varje gång Zukov tryckte på knappen så rullade en ny bild på Persson fram på monitorn.Paxen said:Paxen hade ingen lust att slippa ett uppdrag, då han helst ville ha en chans att se Persson göra ifrån sig ute på uppdrag, men order är order, speciellt när man är under vatten.
Zukovs kontor är väldigt spartanskt inrett. Förutom ett bord med en stol på vardera sida så har en monitor, som enligt ryktet ska kunna visa HD-filmer. På vardera vägg så finns en tavlor på faluröda stugor, och vid dörren så finns en plansch på Britney Speras, sugande på en klubba. Paxen väntade tills Zukov tog orda.
Klick.
Persson som ger en av nykomlingarna en gnuggis...
Klick.
Persson som misshandlar en av fångarna med en arm från obduktionsbordet...
Klick.
Persson som tvålar in Murderfuck...
"Behöver jag visa mer? Persson är en man som styrs av impulser, inte lagar. En sådan man är farlig. Han är en tickande bomb som kommer explodera i katastrof - Det enda vi kan göra nu är att se till att smällen skadar så få som möjligt.
Paxen, jag behöver någonting från dig. Du måste vara min kraft som försiktigt puttar Persson mot katastrofens brant, så att han faller över den vid skonsammast möjliga tillfälle. Ett förnedrande misstag bara, något som får laget att tappa tron på Persson istället för att inspireras av honom. Skulle han överleva så kommer han pensioneras eller förflyttas till en plats där han inte kan göra mer skada... Det är för hela lagets skull, som du förstår.
Kan du göra det här för laget? Det skulle ju också innebära en ny öppning i, 'The Trolls Gone Dragons' skulle behöva en ny ledare. Eller..."
Klick.
Rödmålade torp fyller monitorn.
"Eller ska jag säga Team Kalvträsk?"