Jag tror inte det han gör är fejk (och inte heller unikt, har sett liknande i flera videon och i mindre grad i verkligheten), men man kan ju fundera på hur det stämmer överens med settingen i rollspelet.
Ringbrynjetestet ger jag inte mycket för. Det framgår inte vad det är för brynja och då är testet meningslöst.
Bågen han använder är inte en långbåge så om man har en setting där rollpersonerna använder långbågar så blir en del av det han gör klart mycket svårare (vågar inte säga omöjligt eftersom det hela tiden finns folk som tänjer på gränserna och motbevisar sådana påståenden

). Det framgår inte helt tydligt vad det är för båge (historisk förlaga?) han använder sig av (i alla fall uppfattade inte jag det).
Kraftigare bågar kräver mer för att dra. Om man använder en kraftig båge som ligger nära ens maximala dragstyrka så kommer man inte dra den i luften eller dylikt eftersom det kräver att man arbetar med hela kroppen. Men samma bågskytt kan givetvis använda sig av en lättare båge för "trick". Det kan dock kräva två uppsättningar pilar eftersom pil-längden kan variera med båge (vilket också delvis motsäger att man ska skjuta tillbaka motståndarens pilar).
Att hålla pilar i handen är helt vedertaget bland historiska bågskyttar. Inget konstigt alls med det.
Det är heller inget konstigt med att skjuta utan att sikta. Det är så man gör även med kraftigare bågar eftersom siktande bara skulle innebära att man börjar skaka på handen. Man skjuter med en sammansatt rörelse.
Ett praktiskt problem med att skjuta väldigt fort är hur man ska bära med sig den mängden pilar. Det är svårare än man tror att bära stora mängder pilar, de är långa och kan inte packas hur tätt som helst (speciellt inte om man ska kunna dra dom). Det är det största argumentet mot bågarnas "kulsprute-effekt" som ibland åberopas i diskutioner om bataljer. Det går helt enkelt inte rent logistiskt att ha en långvarig beskjutning i full hastighet av tusentals bågskyttar.
Helt klart väldigt häftigt skljutande och en otrolig färdighet antagligen med tusantals träningstimmar bakom. Men det är nödvändigtvis inte direkt överförbart till historisk verklighet. I rollspel beror det på setting. Men det visar (som så ofta) att verkligheten ofta överträffar rollspelen vilket är kul