.113 – jag förstår dig, det HAR varit tungt att som bybo kämpa sig genom det här rätt tröga partiet. Så, nu får vi stötta och peppa varandra!
Du är en grym varulvsspelare, det har jag sagt hela tiden! Det är jättekul att du tar för dig och lyckas bra i internationella sammanhang! Mäktigt! Och det är jättekul att du har kommit in och blåst liv i vårt varulvsspelsgäng här!
Nu måste vi få ihop den här lite spretiga konstellationen av du, jag Lukas och Halo 77. Jag tror att det kommer gå. Jag tror att vi kommer fixa det här!
Lukas: du som känner Vicotnik bäst, hur tolkar du hans sätt att spela under R2? Kolla på posterna från #160 och framåt!
Jocke: jag förstår dig också, ibland halkar man ara omkring i nån sorts ingenmansland. Helt rätt att slira! Men du har mycket kvar att ge. Om du läser KK:s inlägg, ser du om han brödsmular sin eventuella siarstatus? Kanske försökte han genom at misstänka folk enligt ett visst mönster ändå bidra till byn? Eller är det kanske Mukwa som var siaren?
Halo 77: nu när jag läser hur du brottades med Vic, LJS och Sodivra i R1 och R2, har du några egna kommentarer kring det där?
Alla: Hur tror ni att LJS, Sodivra och Vicotnik pratar med varandra just nu? Kommer de satsa på att försöka rädda kvar två ulvar och offra en av ulvarna? Eller kommer de satsa på att byn röstar ut mig?
Och byn: om vi alla röstar på samma kandidat ur ulvtrion imorgon så vinner vi det här!
Känns inte det
förjävla bra?